کد خبر : 2080150 | 07 آبان 1403 ساعت 11:00 | 12.9K بازدید | 23 دیدگاه

نگرانی بزرگ: آرتتا به مورینیو تبدیل شده است!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید شباهت میکل آرتتا به ژوزه مورینیو بسیار بیشتر از شباهتش به پپ گواردیولا است.

نگرانی بزرگ: آرتتا به مورینیو تبدیل شده است!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات و با حضور هوادارانش در یک بازی حساس و تماشایی روبروی لیورپول به میدان رفت و نتوانست از برتری‌اش دفاع کند و در نهایت به تساوی ۲-۲ برابر این تیم رضایت داد.

این تیم موفق شده بود با نتیجه ۱-۲ از حریف قدرتمندش پیش بیفتد و همین باعث شد که آرتتا به صورت جدی به فکر حفظ این نتیجه باشد و بار دیگر روی به استفاده از بازی دفاعی برابر حریف بیاورد، اتفاقی که پیش از این در جریان بازی این تیم برابر منچسترسیتی هم رخ داده بود.

کاراگر در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درباره این سبک بازی آرسنال اظهار داشت: "من برای مدت‌های طولانی است که به این موضوع فکر می‌کنم. آرتتا پیش از این سابقه کار با پپ گواردیولا را داشت و همه ما فکر می‌کردیم که او قرار است با سبک سرمربی سیتی پیش برود.

اگر بخواهید موفق‌ترین سرمربیان ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر را در نظر بگیرید باید از گواردیولا و البته ژوزه مورینیو نام ببرید. حالا به نظر می‌رسد که آرتتا در حال تبدیل شدن به مربی‌ای به سبک مورینیو است. این اتفاق برای بسیاری نگران کننده خواهد بود چون هیچکس فکر نمی‌کرد که چنین وضعیتی پیش بیاید.

آنها امروز خیلی خوب بازی کردند و توانستند لیورپول را پرس کنند و از حریف پیش بیفتند اما در نیمه دوم کاملاً دفاعی عمل کردند و به دنبال حفظ نتیجه بودند و این همان اتفاقی است که در تیم‌های مورینیو رخ می‌دهد."

دیدگاه‌ها