کد خبر : 2080147 | 07 آبان 1403 ساعت 10:41 | 22.8K بازدید | 19 دیدگاه

سخنرانی مهم در رختکن: فلیک بارسا را نجات داد

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، با یک سخنرانی انگیزشی و یادآوری دو نکته مهم توانست تیمش را در ال‌کلاسیکو به پیروزی برساند.

سخنرانی مهم در رختکن: فلیک بارسا را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند فصل اخیر شرایط خوبی نداشت و نمی‌توانست عملکردی که هوادارانش از این تیم انتظار داشتند را به نمایش بگذارد اما شرایط با حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم در تابستان امسال به عنوان جانشین ژاوی و سرمربی جدید به صورت کلی تغییر کرد.

این مربی آلمانی از همان ابتدا نشان داد که مصمم است تا بهترین نتایج ممکن را برای بارسا به دست آورد و توانست تحول قابل توجهی در سیستم بازی این تیم به وجود بیاورد. او همچنین بسیاری از بازیکنان بزرگ این تیم که نتوانسته بودند در چند فصل اخیر در اوج آمادگی قرار بگیرند را بار دیگر احیا کرد.

2101654

پیروزی این هفته برابر رئال مادرید با به ثمر رساندن چهار گل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نقطه اوج درخشش این مربی آلمانی روی نیمکت بارسا بود و او نشان داد که می‌تواند در دیدارهای بزرگ مهارت و توانایی‌هایش را به رخ حریفان بکشد.

روزنامه اسپورت مدعی شده است که فلیک بین دو نیمه بازی رئال مادرید دو نکته بسیار مهم را به بازیکنان تیمش یادآوری کرد که در نهایت پیروزی شیرین و ارزشمندی را برای این تیم به ارمغان آورد.

فلیک که از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول خیلی راضی نبود به آنها تذکر داد که نباید از در اختیار گرفتن توپ بترسند و به آنها تذکر داد که همین موضوع باعث شده است که اشتباهات بسیاری را در خط دفاعی انجام دهند که موقعیت‌های زیادی را در اختیار مهاجمان رئال مادرید قرار داده است.

سرمربی بارسلونا همچنین به بازیکنانش یادآوری کرد که بهترین فرصت برای حمل روی دروازه رئال مادرید این است که لوکاس واسکز را تحت فشار قرار دهند و با نفوذ‌هایی از پشت سر او توسط رافینیا بتوانند حملات‌شان را روی دروازه رئال طراحی کنند. چهار گلی که بارسا در نیمه دوم به ثمر رساند نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم به خوبی به سخنرانی این مربی توجه کردند.

دیدگاه‌ها