کد خبر : 2080133 | 07 آبان 1403 ساعت 01:32 | 2.5K بازدید | 3 دیدگاه

ترسناک‌ترین نسخه فیورنتینا: رم هم گلباران شد!

مصاف تیم‌های فیورنتینا و رم با برتری ۵-۱ شاگردان رافائله پالادینیو به پایان رسید.

ترسناک‌ترین نسخه فیورنتینا: رم هم گلباران شد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين بازی از هفته نهم رقابت های سری آ ایتالیا، فیورنتینا در خانه با نتیجه پرگل ۵-۱ میهمانش رم را در هم کوبید تا با کسب چهارمین برد، شانزده امتیازی شود و در جایگاه پنجم در فاصله شش امتیازی با صدر جدول قرار بگیرد‌.

شاگردان رافائله پالادینیو در این بازی خیلی‌ زود و در دقیقه ۹ توسط مویزه کین به گل رسیدند. تنها ۱۲ دقیقه از این گل گذشته بود که این بار لوکاس بلتران بود که از روی نقطه پنالتی برای ویولا گلزنی کرد تا اختلاف دوبرابر شود.

برخلاف روند بازی، رمی ها توانستند یکی از گل ها را توسط مانو کنه در دقیقه ۳۹ جبران کنند اما مویزه کین تنها دو دقیقه اجازه شادی بعد از گل به آنها داد و توانست در دقیقه ۴۱ بازی گل سوم تیمش را نیز وارد دروازه جالوروسی کند.

2101588

در نیمه دوم نیز تغییری در روند بازی ایجاد نشد و همچنان فیورنتینا تیم برتر میدان بود. آنها در دقیقه ۵۲ توسط ادواردو بووه به گل چهارم نیز دست یافتند. در دقیقه ۶۵ و با اخراج ماریو هرموسو، شرایط رم بحرانی‌تر شد و ایوان یوریچ سرانجام ناچار به وارد زمین کردن متس هوملس شد تا حداقل از پرگل تر شدن شکست تیمش جلوگیری کند.

2101598

غافل از اینکه خود هوملس بود که چهار دقیقه بعد از ورودش به زمین و به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا در اولین حضور خود در این فصل سری آ، پایه گذار شکست ۵-۱ رم مقابل فیورنتینا در فلورانس شود.

2101589

گفتنی است فیورنتینا هفته گذشته نیز با نتیجه پرگل ۶-۰ از سد لچه گذشته بود. آنها تا اینجای فصل با ۱۵ گل زده یکی از بهترین خط حمله‌های سری آ به‌حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها