کد خبر : 2080129 | 07 آبان 1403 ساعت 00:55 | 18.3K بازدید | 63 دیدگاه

دانیال - ترابی: آماده هدیه به پرسپولیس

دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی برخلاف بیرانوند روزهایی بی‌حاشیه را سپری کرده‌اند.

دانیال - ترابی: آماده هدیه به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، گروه سه نفره جدا شده از پرسپولیس با انتقال به تراکتور یکی از مهمترین اتفاقات پنجره تابستانی فوتبال ایران را رقم زدند و برای مدتها تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها شدند اما با این حال این علیرضا بیرانوند که موقعیت خود در سر تیتر روزنامه‌ها و سایت‌ها را حفظ کرد و مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر کم کم از ستون حواشی پایین آمدند.

ترابی که در تمام سال‌های فوتبالش بازیکنی کم‌حاشیه بوده، خیلی زود نقش خود به عنوان ستاره تیم تراکتور را ایفا کرد و دانیال هم در سمت راست خط دفاعی تراکتور تلاش داشته تا به همان بازیکنی تبدیل شود که دراگان اسکوچیچ و هواداران تراکتور انتظار دارند.

2101536

نکته مهم اینکه واکنش ترابی و دانیال به جدایی از پرسپولیس به شکلی بود که کمتر از بیرانوند خشم طرفداران تیم سابق خود را برانگیختند و حتی هر دو وعده بازگشت به این تیم را هم دادند تا کمی آب روی آتش خشم هوادارانی بریزند که از جدایی ناگهانی آنها به مقصد یکی از رقبای اصلی پرسپولیس دلگیر و عصبانی بودند.

حالا دیدار با استقلال بهترین فرصت برای دانیال و ترابی است تا با درخشش در مقابل رقیب سنتی پرسپولیس بار دیگر تحسین و تمجید هواداران این تیم را متوجه خود ببینند و البته تراکتور را هم به صدر جدول نزدیک کنند. البته فعلا تراکتور از استقلال به پرسپولیس در جدول نزدیکتر است اما به هر حال بسیاری از هواداران پرسپولیس ترجیح می‌دهند که رقیب سنتی خود را در این بازی بازنده ببینند.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها