کد خبر : 2080128 | 07 آبان 1403 ساعت 00:38 | 5.5K بازدید | 8 دیدگاه

روی‌ کین:

وقت تلف کردن بازیکنان آرسنال نگرانم می‌کند!

روی کین معتقد است اتلاف وقت از سوی بازیکنان آرسنال تبدیل به یک تاکتیک شده و این موضوع به شدت نگران کننده خواهد بود.

وقت تلف کردن بازیکنان آرسنال نگرانم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های آرسنال و ليورپول به عنوان مهم ترین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس با تساوی پرگل ۲-۲ دو تیم به پایان رسید.

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، که به عنوان کارشناس این بازی در اسکای اسپورت حضور داشت، در مورد عملکرد آرسنال در این بازی گفت: "باید اعتراف کنم که آرسنال پیشرفت کرده و این کاملا مشهود است.

تنها یک انتقاد خیلی بزرگ به آنها وارد است و آن هم اینکه در حال حاضر آرسنال تیمی نیست که بتواند از پس منچسترسیتی و ليورپول عبور کند. درحالی که برای قهرمان شدن باید مدعیان را در بازی رودررو شکست دهید."

همانند بازی مقابل منچسترسیتی، در این بازی نیز انتقاداتی مبنی بر بازی تاخیری از سوی بازیکنان آرسنال مطرح شد. روی کین درمورد این موضوع گفت: "راستش را بخواهید من هم این مورد را قبول دارم و بسیار نگران نگرش و اعتماد به نفس بازیکنان آرسنال هستم.

2101350

با کوچکترین برخورد، یکی از بازیکنان آرسنال روی زمین می‌افتد و بلافاصله کادرپزشکی هم وارد زمین می‌شوند. این قضیه تبدیل به یک تاکتیک برای بازیکنان آرسنال شده است.

در صورتی که وقتی در خانه و مقابل چشم هواداران بازی می‌کنید و از حریف پیش‌ افتادید، باید از جو حاکم بر ورزشگاه به سود خود استفاده کنید نه اینکه روی به اتلاف وقت بیاورید.

اعتقاد دارم در چنین شرایطی، میزبان باید بیشتر حمله کند تا برتری خودش را افزایش دهد. اما وقتی بعد از جلو افتادن از حریف رو به بازی تاخیری و دفاعی بیاورید، قطعا تیم مقابل شما را تنبیه خواهد کرد."

دیدگاه‌ها