کد خبر : 2080127 | 07 آبان 1403 ساعت 00:39 | 11.5K بازدید | 17 دیدگاه

بعد از اتفاقات تیم ملی؛

اسکو آماده تسویه حساب شخصی با استقلال!

هواداران استقلال مهمترین منتقدان دراگان اسکوچیچ در دوران زمامداری او در تیم ملی بودند.

اسکو آماده تسویه حساب شخصی با استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم تراکتور دو سال بعد از اخراج ناباورانه از روی نیمکت تیم ملی، در حالی راهی تهران خواهد شد که رودرروی مهمترین منتقدان خود در تیم ملی خواهد ایستاد. هواداران استقلال، به شکلی عجیب در معادلات وقت تیم ملی تبدیل به مخالفان این سرمربی کروات شده و بسیاری از آنها خواستار اخراج دراگان در آستانه جام جهانی و بازگشت کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی در دیدار با انگلیس، ولز و آمریکا بودند.

این در حالی است که البته شاید خود اسکوچیچ کمترین تقصیر را در این رویارویی داشت. او به نوعی قربانی تقابل برانکو - کی‌روش شد که هواداران پرسپولیس را تبدیل به منتقدان سرمربی پرتغالی تیم ملی و طرفداران استقلال را به هواداران او تبدیل شده بود. در ادامه نیز با جدایی کی‌روش، نوبت به استقلالی‌ها رسید که در قامت اپوزوسیون ظاهر شوند و از زمان انتخاب اسکوچیچ تا پایان کار سرمربی کروات، هسته سخت مخالفین او را شکل بدهند.

اسکوچیچ در دورانی که هدایت تیم ملی را برعهده داشت، با وجود نتایج بسیار خوب در مرحله پیش مقدماتی و همچنین مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، همواره منتقدان زیادی در فوتبال ایران داشت که اغلب آنها به همان گروه هسته سخت آبی متعلق بودند. او البته در آن زمان با توجه به سرمربیگری تیم ملی صحبت خاصی علیه این گروه نداشت اما حالا نشستن بر روی نیمکت تیم تراکتور سبب شده تا فرصتی استثنایی برای رویارویی با آنها داشته باشد.

2101529

اسکوچیچ این هفته در حالی با تراکتور راهی تهران خواهد شد که استقلال در وضعیتی بحران‌زده با سرمربی جدید و سرشناس خود پای به زمین خواهد گذاشت و این شاید بهترین فرصت برای دراگان باشد تا با تیم پرستاره خود از منتقدان پیشین انتقام بگیرد و به صدر جدول شبیخون بزند.

در صورتی که اسکوچیچ موفق به شکست استقلال شود، برای اولین بار در زمان محمدرضا زنوزی تراکتور را به تیم پیروز در خانه دو رقیب سنتی این تیم تبدیل خواهد کرد و البته این تیم را با رساندن به حدنصاب 19 امتیاز از متوسط دو به ازای هر بازی عبور خواهد داد.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها