کد خبر : 2080126 | 07 آبان 1403 ساعت 00:37 | 2.7K بازدید | 4 دیدگاه

کوکه پس از باخت اتلتیکو: نباید صدایمان دربیاید!

کوکه، کاپیتان اتلتیکومادرید، در واکنش به شکست تیمش برابر رئال بتیس، از هواداران عذرخواهی کرد.

کوکه پس از باخت اتلتیکو: نباید صدایمان دربیاید!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در دیداری از هفته یازدهم لالیگا مهمان رئال بتیس بود و در نهایت با نتیجه ۱-۰ بازنده این دیدار شد. تک‌گل بتیس در دقیقه ۴ و روی گل‌به‌خودی خوزه خیمنز به ثمر رسید و در ادامه بازی تیم دیه‌گو سیمئونه نتوانست به بازی برگردد.

آنها در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم هستند و بتیس با سه امتیازی که از این بازی کسب کرد به رتبه پنجم صعود کرد و در فاصله دو امتیازی اتلتیکو قرار گرفت.

کوکه که در دیدار امشب به صورت کامل بازی کرد، پس از بازی به نتایج ضعیف تیمش واکنش نشان داد. این دومین شکست متوالی اتلتیکو بعد از باخت مقابل لیل در لیگ قهرمانان اروپا بود. کوکه گفت: «ما ناراحتیم چون می‌خواستیم در کورس قهرمانی لالیگا بمانیم. بارسلونا ۱۰ امتیاز از ما جلوتر است، اما هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است.»

2101504

او در مورد انتقادات هواداران ادامه داد: «ما تلاش کردیم به بازی برگردیم. دو بار به تیر دروازه زدیم. ناامیدکننده است. باید ساکت بمانیم و چیزی نگوییم. باید همین‌طور تمرین کنیم و به تلاش ادامه دهیم. می‌دانم هواداران خسته هستند و طاقت شنیدن حرف‌های تکراری را ندارند اما این حقیقت است و باید با تمرین به روزهای خوب برگردیم.»

دیدگاه‌ها