کد خبر : 2080125 | 07 آبان 1403 ساعت 00:35 | 15K بازدید | 14 دیدگاه

ژاوی برای رفتن به یونایتد از خانواده مایه می‌گذارد!

در روزی که منچستریونایتد با شکست مقابل وستهم یک باخت دیگر را تجربه کرد، استوری نوریا کنیلرا، همسر ژاوی هرناندز، خبرساز شد.

ژاوی برای رفتن به یونایتد از خانواده مایه می‌گذارد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در یک دیدار تلخ دیگر، ۲-۱ به وستهم باخت و انتقادات علیه اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی تیم، بیشتر شد. شیاطین سرخ در حال حاضر در رتبه چهاردهم جدول هستند و از ۹ بازی این فصل لیگ برتر تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده‌اند.

در شرایط فعلی تن‌هاخ بیش از پیش به درهای خروجی الدترافورد نزدیک شده اما خبرنگاران نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که سر جیم راتکلیف، مالک باشگاه، تصمیم نهایی را نگرفته و مشخص نیست تن‌هاخ در یونایتد خواهد ماند یا نه.

در صورت اخراج این مربی، ژاوی هرناندز جدی‌ترین گزینه جانشینی او است. این مربی اسپانیایی که پس از جدایی از بارسلونا هدایت تیم دیگری را نپذیرفته، در روزهای اخیر به یونایتد نزدیک شده و گفته می‌شود مدیران باشگاه انگلیسی نظر مثبتی به اسطوره بارسایی‌ها دارند.

این شایعه با استوری امروز نوریا کنیلرا تقویت شد. درحالی‌که یونایتد مغلوب وستهم شد، همسر ژاوی تصاویری از این مربی در حال بازی با فرزندانش منتشر کرد و نکته قابل توجه در این استوری این است که یکی از فرزندان این مربی پیراهن یونایتد را به تن دارد که می‌تواند اشاره‌ای به شایعه این روزهای دنیای فوتبال داشته باشد.

2101500

دیدگاه‌ها