کد خبر : 2080117 | 07 آبان 1403 ساعت 08:45 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیکان به دنبال صدرنشینی مجدد

شروع مجدد جنگ صعود به لیگ برتر از تهران

رقابت‌های هفته نهم لیگ دسته اول از عصر دوشنبه با انجام یک مسابقه شروع می‌شود و سایر بازی‌ها در روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند.

شروع مجدد جنگ صعود به لیگ برتر از تهران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته اول فوتبال که در فصل جاری با جذابیت زیاد و تیم‌های مدعی پرشماری برای صعود به لیگ برتر برگزار می‌شود، 8 هفته خود را پشت سر گذاشته و حالا در هفته نهم طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هم شاهد برگزاری مسابقات حساسی هستیم.

بازی‌های لیگ یک قرار بود همه در روز سه‌شنبه برگزار شوند اما نبود ورزشگاه در تهران و حتی کرج برای میزبانی پیکان باعث شد تا خودروسازان درخواست تغییر زمان بازی را بدهند و به همین خاطر مصاف پیکان و نفت و گاز گچساران یک روز زودتر و در روز دوشنبه و از ساعت 16:30 برگزار می‌شود.

شاگردان امیدرضا روانخواه که تاکنون از 8 بازی گذشته 16 امتیاز به دست آوردند و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کردند در شرایطی از نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کنند که امیدوار هستند با کسب یک پیروزی دیگر 19 امتیازی شده و به صدرجدول برسند. نفت و گاز نیز تا کنون 10 امتیاز در لیگ دسته اول به دست آورده و در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سایر مسابقات هفته نهم لیگ دسته اول روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که برنامه این بازی‌ها به شرح ذیل است:

سه‌شنبه 8 آبان:
شهرداری آستارا- نیروی زمینی تهران (ساعت 15:30)
مس سونگون- فجرسپاسی شیراز (ساعت 15:45)
مس کرمان – نفت مسجدسلیمان (ساعت 16:15)
آریو اسلامشهر – پارس جنوبی جم (ساعت 16:30)
سایپای تهران – شهرداری نوشهر (ساعت 16:30)
شهرراز شیراز- مس شهربابک (ساعت 16:45)
صنعت نفت آبادان- داماش گیلان (ساعت 17)
پالایش نفت بندرعباس- بعثت کرمانشاه (ساعت 17:30)

دیدگاه‌ها