کد خبر : 2080114 | 07 آبان 1403 ساعت 08:20 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

با این همه کارت زرد چلسی ورشکسته می‌شود!

در کنار عملکرد خوب در این فصل، چلسی در کارت زرد آمار عجیبی در این فصل ثبت کرده است.

با این همه کارت زرد چلسی ورشکسته می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی به دلیل دریافت بیش از ۶ کارت زرد در سه بازی مختلف در یک فصل، توسط اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) جریمه خواهد شد. این تیم اولین تیم در تاریخ لیگ برتر است که به این رکورد دست یافته است. مجموع جریمه‌های چلسی برای این فصل به ۱۵۰ هزار پوند رسیده است:

مقابل بورنموث: ۲۵ هزار پوند

مقابل ناتینگهام فارست: ۵۰ هزار پوند

مقابل نیوکسل: ۷۵۰۰۰ پوند

در بازی مقابل بورنموث که در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۴ برگزار شد، چلسی ۸ کارت زرد دریافت کرد و بورنموث ۶ کارت زرد گرفت. در بازی مقابل ناتینگهام فارست در ۶ اکتبر ۲۰۲۴، چلسی ۶ کارت زرد دریافت کرد و جریمه ۵۰ هزار پوندی برای این تیم در نظر گرفته شد. در بازی امروز برابر نیوکسل نیز چلسی ۶ کارت زرد دریافت کرد و جریمه ۷۵ هزار پوندی برای این تیم تعیین شد.

2101479

این جریمه‌ها به دلیل قوانین لیگ برتر است که هر تیمی که در یک بازی تعداد ۶ یا بیشتر کارت زرد دریافت کند، به طور خودکار جریمه می‌شود.

این کارت زردها منجر به محرومیت مارک کوکوریا و وسلی فوفانا در دیدار برابر لیورپول شد که در نهایت باعث شد چلسی با نتیجه ۲-۱ بازنده بازی باشد. در صورت ادامه این روند، قطعا بازیکنان چلسی دیدارهای حساس دیگری را نیز از دست خواهند داد. انزو مارسکا نیز تنها یک کارت زرد با یک بازی محرومیت فاصله دارد.

دیدگاه‌ها