کد خبر : 2080112 | 07 آبان 1403 ساعت 08:07 | 2.9K بازدید | 3 دیدگاه

نصیرزاده خبر داد:

تیم فوتبال بانوان فولاد راه‌اندازی شد

مدیرعامل فولاد خوزستان از ورود این باشگاه به حوزه فوتبال بانوان خبر داد.

تیم فوتبال بانوان فولاد راه‌اندازی شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اخیرا باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی تیم بانوان خود را راه اندازی کرد و به صورت عملی وارد این حوزه شد و در ادامه باشگاه سپاهان نیز تیم فوتسال بانوان خود را تشکیل داد، حالا باشگاه فولاد نیز اقدام مشابهی انجام داده است. موضوعی که البته الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن بی‌تاثیر نبوده است.

این خبر از سوی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام شد. او در این باره گفت: «می‌خواهم این خبر را اعلام کنم که باشگاه فولاد از فردا در بخش بانوان تیمداری خود را شروع می‌کند. امتیاز تیم شهرداری سیرجان در مسابقات لیگ یک بانوان را خریداری کردیم تا باشگاه بانوان فولاد در این فصل لیگ یک حضور داشته باشد.»

ویدئو: 357062

وی ادامه داد: «از فردا دوشنبه تمرینات تیم ما آغاز می‌شود و باشگاه فولاد بعد از مدت‌ها می‌تواند در حوزه بانوان تیمداری کند. برای تمرینات این تیم یک فضای محصور و برای بازی‌ها یک فضای محصور دیگر را در نظر گرفته‌ایم و همه چیز برای فعالیت این تیم آماده است.»

نصیرزاده در پاسخ به اینکه "این اقدام به دلیل الزامات AFC بوده یا خیر؟" گفت: «این تفکر وجود داشت که وارد حوزه فوتبال بانوان شویم و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به جدیت ما در این ماجرا کمک کرد. لازم میدانم در این باره از مدیران شرکت فولاد و همین‌طور از هیپت مدیره باشگاه فولاد تشکر کنم که بتوانیم در حوزه بانوان تیمداری کنیم.»

مدیرعامل فولاد همچنین افزود: «از رز 24 آبان مسابقات فصل جدید شروع می‌شود و ما باشگاهی هستیم که در جنوب کشور در مسابقات لیگ یک بانوان شرکت می‌کنیم. امیدوارم برای صعود بانوان فولاد به مرحله بعدی کمک‌های لازم انجام شود.»

دیدگاه‌ها