کد خبر : 2080107 | 06 آبان 1403 ساعت 23:55 | 4.3K بازدید | 17 دیدگاه

بیرانوند با کلین‌شیت به سوی استقلال

علیرضا بیرانوند موفق شد برای اولین بار در ورزشگاه یادگار امام دروازه تیم تراکتور را بسته نگه دارد.

بیرانوند با کلین‌شیت به سوی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، کلین‌شیت بی‌دردسر علیرضا بیرانوند در شبی رقم خورد که او ترجیح داد با همراهی مسئولان باشگاه تراکتور میکسدزون ورزشگاه یادگار را ترک کند و این بار بدون گفت‌وگو با خبرنگاران و بی آنکه ماجرایی برایش پدید بیاید، از استادیوم خارج شود.

نکته جالب در مورد بیرانوند این است که او تا اینجای فصل از بسته نگه داشتن دروازه در تبریز ناکام مانده بود اما این بار توانست در شبی که مدافعان تراکتور عملکرد بی‌نقصی داشتند، از دروازه تیمش محافظت کند و بدون گل خورده زمین را ترک کند.

این در حالی است که حالا او آماده دیدار با استقلال خواهد شد که جدالی مهم برای این دروازه‌بان محسوب می‌شود. بیرانوند در 13 شهرآورد 7 بار دروازه تیمش را بسته نگه داشته و مقابل استقلال عملکرد خوبی را به جای گذاشته اما بی‌گمان تقابل با استقلال در پیراهنی متفاوت با پرسپولیس، حس و حال دیگری برای او خواهد داشت.

بیرانوند که در این مدت به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد با پرسپولیس و همچنین مصاحبه جنجالی، به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد هجمه قرار داشت، حالا شاید به نوعی حمایت معنوی آنها را در این بازی متوجه خود ببیند تا شاید با کلین‌شیت او مقابل استقلال، اختلاف امتیاز دو رقیب سنتی دو رقمی شود.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها