کد خبر : 2080099 | 06 آبان 1403 ساعت 23:32 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

موتا: اینتر می‌توانست کار را یکسره کند اما نکرد

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، می‌گوید اینتر فرصت‌های خوبی برای تمام کردن بازی داشت اما آن‌ها از نقاط ضعیف حریف استفاده کردند.

موتا: اینتر می‌توانست کار را یکسره کند اما نکرد

به گزارش "ورزش سه"، بازی بین تیم‌های اینتر و یوونتوس در هفته نهم سری A با نتیجه پرگل 4-4 به پایان رسید. در این بازی اینتر با نتیجه 4-2 از حریفش پیش بود که کنان ایلدیز به عنوان تعویض طلایی تیاگو موتا تبدیل شد و با دو گل حساب کار را به تساوی کشاند.

موتا پس از این بازی گفت: "ما در موقعیت‌های پیچیده با دو پنالتی عقب افتادیم اما خودمان را در بازی حفظ کردیم. به طور طبیعی، بعد از گل چهارم شرایط سخت‌تر شد، چون اینتر خوب بازی کرد و فرصت‌هایی برای تمام کردن بازی هم داشت، اما این کار را نکردند. ما باید این بازی را تجزیه و تحلیل کنیم، چون فراز و نشیب‌های زیادی داشت، اما در 94 دقیقه بازی باید با قدرت کامل کار کنیم، نه این فراز و نشیب‌ها."

دریافت سه گل در یک نیمه؟

ما می‌توانیم در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کنیم، هر مسابقه متفاوت است. امروز در دفاع آسیب دیدیم، جدا از اینکه مقابل یک تیم قدرتمند و هجومی با کیفیت بالا قرار گرفتیم، اما همچنان هم به صورت فردی و هم جمعی تلاش کردیم تا این تعداد موقعیت را ایجاد کنیم. از سوی دیگر، ما موقعیت‌های گلزنی زیادی نیز ایجاد کردیم، بنابراین یک مسابقه فوتبال خوب و منصفانه‌ای را دیدیم.

2101429

مهار کردن الساندرو باستونی و فدریکو دی‌مارکو؟

ما بازیکنانی در این جناح داریم که فرم خوبی دارند، مثل آندره‌آ کامبیاسو، یا فرانسیسکو کونسیسائو که برای هیچ‌کس آسان نیست با سرعت و کیفیتی که دارد، به سمت شما بدود. وستون مک کنی نیز این ویژگی را دارد که در لحظه مناسب خود را در فضاهای لازم قرار دهد. اینتر می‌تواند خوب حمله کند، اما در دفاع آسیب پذیر است، و ما کم و بیش همین کار را امروز عصر انجام دادیم و برای آن‌ها مشکل ایجاد کردیم.

دیدگاه‌ها