کد خبر : 2080094 | 07 آبان 1403 ساعت 06:28 | 20.3K بازدید | 9 دیدگاه

هیچ‌کس آرتتا را باور ندارد: تو دروغ می‌گویی!

باشگاه‌های لیگ برتری دیگر به حرف‌های میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، درباره مصدومان تیمش توجه نمی‌کنند.

هیچ‌کس آرتتا را باور ندارد: تو دروغ می‌گویی!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هم مانند بسیاری از باشگاه‌های حاضر در فوتبال اروپا در این فصل هم با مصدومیت متعدد و متوالی بازیکنانش روبرو بوده و بسیاری از ستاره‌هایش را برای مدتی طولانی با توجه به فشردگی مسابقات و فشاری که روی آنها ایجاد شده از دست داده است.

اما اتفاق جالبی که حالا در بین باشگاه‌های لیگ برتری رخ داده مربوط به اظهاراتی است که آرتتا در نشست‌های خبری پیش از مسابقات درباره وضعیت بازیکنانش و شرایط آنها برای حضور در میدان مطرح می‌کند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده است که اظهارات اشتباه آرتتا درباره وضعیت مصدومان تیمش که نوعی تاکتیک برای سردرگم کردن حریفان به حساب می‌آید باعث شده است که رقبای این تیم دیگر به حرف‌های او اعتمادی نداشته باشند و دسته مربی اسپانیایی به نوعی برای آنها رو شده باشد.

2101417

دیلی میل تاکید دارد که این رفتار آرتتا به نوعی تلاش برای ایجاد فرصتی بهتر برای آرسنال است اما شرایط به نوعی پیش رفته است که حریفان این تیم تلاش می‌کنند که بدون توجه به این صحبت‌ها برای بازی برابر آنها آماده شوند و این موضوع باعث شده است که تاکتیک آرتتا در واقع بی‌اثر شود.

برای مثال، انتظار می‌رفت که آرسنال با توجه به صحبت‌های آرتتا بدون حضور بوکایو ساکا و تیمبر در دیدار برابر لیورپول در زمین حاضر شود اما این اتفاق رخ نداد و هر دو بازیکن در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفتند.

دیدگاه‌ها