کد خبر : 2080082 | 06 آبان 1403 ساعت 22:50 | 31.7K بازدید | 28 دیدگاه

افسوس برای کسانی که این بازی را ندیدند!

اینتر 4-4 یوونتوس: دربی دیوانه‌کننده ایتالیا

اینتر و یوونتوس در بازی هفته نهم سری A به تساوی 4-4 رضایت دادند.

اینتر 4-4 یوونتوس: دربی دیوانه‌کننده ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته نهم سری A امشب از یوونتوس در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبانی کرد و این رقابت تماشایی که اتفاقات گوناگونی در پی داشت با تساوی 4-4 به پایان رسید.

ویدئو: 357066

ترکیب تیم‌ها

اینتر: زومر، پاوار، دی فرای، باستونی، دامفرایس، بارلا، زیلینسکی، مخیتاریان، دی مارکو، تورام و مارتینز

یوونتوس: دی گرگوریو، کابال، دانیلو، کالولو، کامبیاسو، مک کنی، لوکاتلی، کونسیسائو، فاجولی، وه‌آ و ولاهوویچ


بازی بین دو تیم در جو خاصی آغاز شد و سکوهای ورزشگاه برای دربی ایتالیا بین دو تیم هیجان زیادی از خود نشان می‌دادند که اولین موقعیت جدی توسط اینتر در دقیقه 6 رقم خورد و مارتینز موفق نشد فرصتی که دامفرایس ایجاد کرده بود را به گل تبدیل کند.

بازی با سرعت توسط اینتر دنبال شد تا اینکه اشتباه دانیلو و خطای او روی مارکوس تورام یک پنالتی را به همراه داشت. پیتور زیلینسکی در دقیقه 15 این توپ را به گل تبدیل کرد و اینتر‌ را پیش انداخت.

شادی نراتزوری خیلی ادامه نداشت و تلاش یوونتوس برای جبران در دقیقه 20 جواب داد که دوشان ولاهوویچ روی پاس مک کنی بازی را به تساوی کشاند. این نیمه دیدنی خیلی زود یک گل دیگر به همراه داشت و تیموتی وه‌آ در دقیقه 26 دومین گل میهمان را به ثمر رساند.

هیچ یک از دو تیم در نیمه نخست به دنبال شکست نبودند و این به اینتر انگیزه داد که برای جبران دو گل یووه دست به کار شود. تلاش این تیم با ضربه زمینی و دقیق هنریک مخیتاریان در دقیقه 35 به گل تبدیل شد. این آخرین گل نیمه نبود و اینتر دوباره پیش افتاد.

خطای کالولو روی دنزل دامفرایس موجب شد تا یک ضربه پنالتی دیگر به سود اینتر اعلام شود که زیلینسکی در دقیقه 37 این ضربه را هم به گل تبدیل کرد. بازی توسط دو تیم با سرعت پیگیری شد اما دیگر گلی در پی نداشت تا نیمه نخست با برتری 3-2 اینتر تمام شود.

پایان نیمه اول

اینتر در نیمه دوم هم بازی را هجومی پیش برد و در دقیقه 50 اگر واکنش دیدنی گرگوریو نبود این توپ به گل تبدیل می‌شد. با این حال دروازه‌بان یوونتوس خیلی زود شاهد باز شدن دروازه‌اش بود و دامفرایس در دقیقه 52 چهارمین گل اینتر را به ثمر رساند.

بازی یک بار دیگر با این گل به اوج هیجان رسید و این یوونتوس را وادار می‌کرد که برای  جبران نتیجه دوباره تلاش کند و انگیزه بیشتری داشته باشد. با نزدیک شدن به اواسط نیمه کنان ییلدیز برای یووه وارد زمین شد و یان بیسک و داویده فراتسی هم بازی اینتر به ترکیب اضافه شدند.

در دقیقه 65 دی گرگوریو یک بار دیگر یووه را نجات داد و شیرجه دیدنی او روی ضربه ایستگاهی خطرناک دی مارکو باعث شد اینتر به گل پنجم نرسد. او در دقیقه 67 هم ضربه والی خطرناک نیکولو بارلا را سیو کرد و دروازه خود را نجات داد.

بازی با حملات اینتر دنبال می‌شد که یوونتوس روی ضدحمله به گل رسید و ییلدیز در دقیقه 71 روی پاس مک کنی گل سوم میهمان را به ثمر رساند. این گل زمینه ساز نتیجه عجیب در دربی ایتالیا بود و یووه بار دیگر زبانه‌های آتش این بازی را به اوج رساند تا در دقیقه 82 توسط ییلیدز به گل چهارم برسد.

سیمونه اینزاگی که از ابتدا مهدی طارمی را نیمکت نشین کرده بود در دقیقه 87 به مهاجم ملی پوش ایرانی فرصت داد تا به جای مارکوس تورام وارد ترکیب شود. با این حال طارمی فرصتی پیدا نکرد که روی نتیجه تاثیر بگذارد.

پایان بازی

این رویارویی که قطعا یکی از زیباترین بازی‌های فصل تا به اینجا بوده با نتیجه تساوی 4-4 به پایان رسید تا اینتر 18 امتیازی در رده دوم بماند و یوونتوس 17 امتیازی هم یک پله پایین‌تر بایستد.


گل‌ها

اینتر 1-0 یوونتوس

2101391

پیتور زیلینسکی با شجاعت پشت ضربه حساس در این دیدار هیجان انگیز قرار گرفت و در دقیقه 15 آن را با ضربه محکم به وسط دروازه به گل تبدیل کرد.

اینتر 1-1 یوونتوس

2101392

وستون مک‌کنی ارسال به محوطه جریمه را در یک‌قدمی یان زومر به دوشان ولاهوویچ رساند و او هم با ضربه ساده بغل پا در دقیقه 20 گل اول یوونتوس را به ثمر رساند.

اینتر 1-2 یوونتوس

2101393

فرانسیسکو کونسیسائو بعد از نفوذ به محوطه جریمه به راحتی توپ را با پاس عرضی به تیموتی وه‌آ رساند که با استفاده از اشتباه خط دفاعی او به راحتی در دقیقه 26 یووه را پیش انداخت.

اینتر 2-2 یوونتوس

2101394

هنریک مخیتاریان در نزدیکی محوطه جریمه با مارکوس تورام یک دو کرد و توپ را روی پای چپ برد تا با ضربه زمینی به گوشه دروازه دی گرگوریو را مغلوب خود کرده و در دقیقه 35 گل تساوی را به ثمر برساند.

اینتر 3-2 یوونتوس

2101395

یک پنالتی دیگر! این بار با خطای کالولو روی دامفرایس داور به سود اینتر پنالتی گرفت که این بار دی گرگوریو جهت ضربه زیلینسکی را درست تشخیص داد اما موفق به مهار این ضربه پرقدرت نداشت تا در دقیقه 37 اینتر پیش بیفتد.

اینتر 4-2 یوونتوس

2101397

دنزل دامفرایس ارسال کرنر روی دروازه یووه را کنترل کرد و با ضربه زمینی پای راست توپ را با وجود اینکه دو مدافع در مقابل خود می‌دید در دقیقه 53 به گوشه دروازه فرستاد.

اینتر 4-3 یوونتوس

2101398

ییلدیز تعویض طلایی تیاگو موتا شد! او بعد از دریافت پاس مک کنی به سمت محوطه جریمه اینتر حرکت کرد و واکنش ضعیف زومر باعث شد ضربه زمینی او به راحتی در دقیقه 71 وارد دروازه اینتر شود.

اینتر 4-4 یوونتوس

2101399

ارسال کونسیسائو با ضربه سر دامفرایس همراه شد اما داخل محوطه جریمه به ییلدیز رسید و او توپ را روی پای چپ برد تا ضربه او با وجود واکنش زومر به گل تساوی یووه در دقیقه 82 تبدیل شود.

دیدگاه‌ها