کد خبر : 2080073 | 06 آبان 1403 ساعت 22:13 | 42.2K بازدید | 56 دیدگاه

مصدومیت دردناک شجاع؛

کام اسکوچیچ برای استقلال تلخ شد!

شجاع خلیل‌زاده در دیدار با آلومینیوم دچار مصدومیت شد و حالا سرنوشت مبهمی برای دیدار با استقلال دارد.

کام اسکوچیچ برای استقلال تلخ شد!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های تراکتور و آلومینیوم در حالی با برتری سرخپوشان تبریزی به پایان رسید که در میکسدزون ورزشگاه یادگار، شجاع به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه پاسخ منفی داد و البته در این بین به نظر می‌رسید که کمی هم احساس درد دارد که البته در ابتدا خستگی حاصل از 90 دقیقه حضور در زمین برداشت شد.

با این حال پیگیری بیشتر این خبر از تراکتوری‌ها نشان می‌دهد که شجاع در بازی قبلی تیم تراکتور برابر روشن تاجیکستان دچار آسیب شد اما با وجود مصدومیت تمام تلاش خود را کرد تا به این بازی برسد و در نهایت نیز کادرپزشکی قرمزهای تبریزی پاسخ مثبت برای حضور او در ترکیب اصلی را داد تا این بازیکن در دیدار با آلومینیوم به میدان برود.

اما بنا به گفته مسئولان تراکتور، این بازیکن در پایان بازی بار دیگر دچار درد شد تا کادرپزشکی تیم نسبت به عکسبرداری سریع از پای او اعلام نیاز کند و کاپیتان تراکتور هم ساعتی پیش برای ام آر آی اعزام شد. البته به نظر نمی‌رسد وضعیت او چندان نگران‌کننده باشد اما به هر حال کشیدگی عضله مصدومیتی است که احتمال دارد یک بازی او را از ترکیب تراکتور دور نگه دارد.

2091854

این در حالی است که تراکتور روی نیمکت عارف غلامی، علیرضا آرتا و میلاد کر را در اختیار دارد اما اسکوچیچ احتمالا تا روز پنجشنبه منتظر بازگشت شجاع خواهد ماند تا کاپیتان تیمش را در دیدار با استقلال در قلب دفاع تراکتور قرار دهد. خلیل‌زاده این فصل در بازی با پرسپولیس توانست تک گل تیمش را بزند و برای دیدار با استقلال هم احتمالا انگیزه خاص خود را داشت.

کادرپزشکی تراکتور فعلا از صحبت در مورد وضعیت شجاع اجتناب کرده و این موضوع را به تعیین نتیجه عکسبرداری موکول می‌کند که احتمالا فردا خواهد بود اما به هر حال بعید است که شجاع برای اردوی بعدی تیم ملی مشکلی داشته باشد و احتمالا حداکثر با یک هفته دوران نقاهت به تمرینات تیمش بازخواهد گشت.

خلیل‌زاده این فصل در 8 بازی لیگ برتر، 2 بازی آسیا و 4 بازی تیم ملی به میدان رفته و حالا خود را آماده ریکاوری و بازگشت سریع به میادین خواهد کرد.

دیدگاه‌ها