کد خبر : 2080072 | 06 آبان 1403 ساعت 22:19 | 5.1K بازدید | 26 دیدگاه

آرسنال ۲-۲ لیورپول: آرتتا صدر را به پپ هدیه داد!

آرسنال و لیورپول در دیداری حساس از هفته نهم لیگ برتر انگلیس به تساوی ۲-۲ رسیدند.

آرسنال ۲-۲ لیورپول: آرتتا صدر را به پپ هدیه داد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال به دنبال بازگشت به روزهای خوب خود بود. آنها پس از شکست برابر بورنموث و برد نامطمئن مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا وارد شرایطی نگران‌کننده شده بودند و در سمت دیگر لیورپول هم در تلاش برای پس گرفتن صدر جدول از منچسترسیتی بود اما در نهایت هیچکدام به هدف‌شان نرسیدند و این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

ویدئو: 357063

ترکیب دو تیم:

آرسنال: رایا، پارتی، وایت، گابریل، تیمبر، رایس، مرینو، ساکا، تروسار، مارتینلی، هاورتز

لیورپول: کلهر، رابرتسون، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، مک‌الیستر، گراونبرخ، جونز، دیاز، نونیز، صلاح

بازی در ورزشگاه امارات پایاپای آغاز شد اما رفته رفته این آرسنال بود که جریان بازی را در دست گرفت و موفق شد توسط بوکایو ساکا به گل برسد. این گل کافی بود تا تیم میکل آرتتا را به آرامش بازگرداند اما کمی بعد ویرژیل ‌فن‌دایک با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم پایاپای کار کردند و موقعیت‌هایی هم داشتند اما با درخشش مدافعان، عدد یک در مقابل نام هیچکدام از تیم‌ها برداشته نشد تا اینکه در دقیقه ۴۳ میکل مرینو از راه رسید و با زدن اولین گلش برای توپچی‌ها برتری را دوباره به این تیم هدیه داد.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم بازی با جذابیت کمتری دنبال می‌شد و آرسنال تلاش می‌کرد بازی را برای حفظ نتیجه ببندد اما در دقایق پایانی محمد صلاح ظاهر شد و با یک ضربه زیبا دروازه رایا را باز کرد و دوباره همه چیز را برابر کرد.

در ادامه بازی آرسنال مجدداً جلو کشید تا برتری را به دست بیاورد اما حملات آنها ثمری نداشتند و این دیدار با همان تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

آرسنال 1-0 لیورپول

2101368

در دقیقه ۹ بازی بود که روی پاس بلند زیبای بن وایت، ساکا در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و پس از سر توپ به رابرتسون، با یک شوت مهارنشدنی بازی را ۱-۰ کرد.

آرسنال 1-1 لیورپول

2101369

۹ دقیقه از گل ساکا گذشته بود که روی ارسال کرنر و ضربه سر دیاز، توپ در مقابل دروازه به فن‌دایک رسید و او با یک ضربه سر دیگر دروازه رایا را باز کرد.

آرسنال 2-1 لیورپول

2101370

نیمه اول اما به سود آرسنال به پایان رسید. دو دقیقه پیش از پایان نیمه در وقت‌های قانونی، ارسال رایس با ضربه سر عالی مرینو به تور دروازه کلهر چسبید.

آرسنال 2-2 لیورپول

2101371

صلاح نگذاشت آرسنال به سه امتیاز برسد. در دقیقه ۸۱ و پس از یک ضدحمله، نونیز در محوطه جریمه صلاح را صاحب توپ کرد و او به راحتی گل دوم را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها