کد خبر : 2080067 | 06 آبان 1403 ساعت 22:03 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

پس از جنجال‌های رخ داده در وقت‌های اضافه

آزمون دربی ایرانی‌های ادنوک لیگ را از دست داد

سردار آزمون با کارت قرمزی که از روی نیمکت گرفت، احتمالا بازی با کلباء را از دست خواهد داد.

آزمون دربی ایرانی‌های ادنوک لیگ را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین دیدار هفته ششم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات بسیار جذاب و هیجان انگیز از آب درآمد و شباب الاهلی موفق شد با درخشش و گلزنی سردار آزمون، با نتیجه دو بر یک از سد الشارجه عبور کند. هر دو تیم در پنج هفته قبلی برنده از زمین خارج شده بودند و حالا شوالیه‌های سرخ با 100 درصد پیروزی، به تنهایی در صدر قرار دارد.

سردار آزمون در دقیقه 55 این مسابقه از پاس طلایی گیلرمه بالا نهایت استفاده را برد و با شوتی دقیق، توپ را وارد دروازه کرد. او سپس در دقیقه 77 جای خود را به متئوساسو داد و در دقیقه 87 بود که شباب الاهلی صاحب ضربه پنالتی شد که فدریکو کارتابیا آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

ویدئو: 357044

اما پس از این گل بود که جنجال‌های زیادی در کنار زمین رخ داد. بازیکنان و نیمکت نشینان الشارجه نسبت به تصمیم داور مسابقه و اعلام پنالتی به سود شباب الاهلی به شدت معترض بودند و پس از گل بود که خوشحالی بازیکنان میزبان، منجر به خشم شدید نیمکت شارجه شد.

در شرایطی که در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود چه اتفاقاتی در کنار زمین رخ داده است، راشد عبدالله محمد، داور چهارم این مسابقه از احمد سالم خلفان، قاضی میدان درخواست کرد تا به کنار زمین بیاید. این دو داور برای لحظاتی با هم به صحبت پرداختند تا درباره اتفاقات رخ داده مشورت کنند.

سپس احمد سالم با یک کارت قرمز در دست، به سمت نیمکت شباب الاهلی رفت و سردار آزمون، ستاره ایرانی شوالیه‌های سرخ را اخراج کرد. آزمون که قصد داشت به داور توضیح دهد مستحق دریافت این اخطار نبوده، در نهایت ناچار شد تا با پذیرش این کارت قرمز، نیمکت تیمش را ترک کند.

2101363

هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی باعث شد تا داور مجاب به اخراج آزمون شود، اما به هر حال او دیدار بعدی تیمش در ادنوک لیگ را از دست داده است. از لحاظ ترتیب برگزاری، مسابقه بعدی شوالیه‌های سرخ با العین است اما هنوز تاریخ این دیدار در سایت رسمی سازمان لیگ امارات مشخص نشده و بازی بعدی که برای شباب الاهلی تاریخ مشخصی دارد، جدال مقابل کلباء در تاریخ سوم آذر است.

چنانچه فدراسیون فوتبال امارات تصمیم بگیرد بازی العین و شباب الاهلی را در زمان دیگری موکول کند، پس از فیفا دی ماه نوامبر آینده، سردار و یارانش باید به مصاف کلباء با حضور قایدی، قدوس و مغانلو بروند و اگر چنین باشد، آزمون دربی ایرانی‌های ادنوک لیگ را از دست می‌دهد.

اما اگر مسئولین برگزاری ادنوک لیگ قصد داشته باشند بازی شباب الاهلی و العین را تا قبل از فیفا دی بعدی برگزار کنند، آنگاه آزمون در جدال برابر قهرمان آسیا غایب خواهد بود. به هر شکل، اینکه مهاجم ایرانی در کدام بازی حضور نخواهد داشت، به تاریخ برگزاری بازی شباب الاهلی و العین بستگی دارد.

2101364

لازم به ذکر است که علاوه بر سردار، در آن درگیری‌های پس از گل دوم شباب الاهلی، اولاریو کوزمین و ماید محسن، سرمربی و بازیکن الشارجه نیز با دریافت کارت قرمز اخراج شدند. در ثانیه‌های پایانی نیز عادل الحسنی گلر الشارجه به دلیل لمس توپ با دست در بیرون از محوطه جریمه اخراج شد.

دیدگاه‌ها