کد خبر : 2080064 | 06 آبان 1403 ساعت 21:59 | 4.3K بازدید | 17 دیدگاه

گل‌محمدی: خوب بودیم و می‌توانستیم برنده شویم

سرمربی تیم فولاد خوزستان از عملکرد شاگردانش مقابل سپاهان اعلام رضایت کرد.

گل‌محمدی: خوب بودیم و می‌توانستیم برنده شویم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد که تیمش در خانه مقابل سپاهان به تساوی 2 بر 2 دست یافت، پیش از بازی امیدوار بود با برد در این بازی خانگی خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند اما این اتفاق نیفتاد. شاگردان او دو مرتبه در بازی عقب افتادند اما هر بار توانستند خیلی زود کار را به تساوی برگردانند و اگر کمی دقت می‌کردند در دقایق پایانی امکان زدن گل سوم و تکمیل کامبک مقابل سپاهان را هم داشتند.

با این حال یحیی گل‌پمحمدی در نشست خبری بعد از بازی گفت:
«یک بازی خوب و جذاب و دیدنی از هر دو تیم شاهد بودیم. در زمان‌هایی که گل خوردیم خیلی خوب به بازی برگشتیم و این نکته مثبت تیم ما بود. از طرفی دریافت دو گل در نیمه اول می‌تواند باعث نگرانی‌های برای ما شود. فکر می‌کنم مقابل یک تیم مدعی و باکیفیت بازی داشتیم که با خلق موقعیت‌های زیادی از طرف هر دو تیم همراه بود.»

او با اشاره به فرصت‌های تیمش گفت:
«در دقایق آخر می‌توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم شاید باید کمی فرصت‌طلب‌تر ظاهر می‌شدیم. البته سپاهان هم بعد از تساوی چند موقعیت داشت. در هر صورت بازی خوبی بود و فکر می‌کنم اگر مهاجمان دو تیم دقت بیشتری داشتند بازی پرگل‌تر بود.»

ویدئو: 357054

سرمربی فولاد افزود:
«به اعضای تیم سپاهان خسته نباشید می‌گویم و از تیم داوری هم تشکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشتند. وی‌ای‌آر امروز جذابیت بازی را بالا برد.»

وی ابراز امیدواری کرد از مصاف با گل گهر دست پر برگردد:
«حالا باید خودمان را آماده کنیم که چهار پنج روز دیگر با گل گهر دیدار کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم در سیرجان نتیجه خوبی بگیریم.»

گل‌محمدی در واکنش به اینکه بازی شیمبا را دوست دارد اما او نتوانست در دقایق پایانی موقعیت خوبی که داشت را به گل تبدیل کند، پاسخ داد:
«کار کردن با شیمبا برایمان جذابیت‌های خاص خودش را دارد. او یک مهاجم با توانایی بالا و رفتار حرفه‌ای است و همه ما خیلی دوست داشتیم که آن موقعیتی که در دقایق پایانی داشت تبدیل به گل می‌شد. در هر صورت در دقایقی که در زمین حضور داشت عملکردش خوب بود.»

دیدگاه‌ها