کد خبر : 2080063 | 06 آبان 1403 ساعت 21:58 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

پوستکوگلو: بعضی شکست‌ها باعث افتخار هستند!

آنگه پوستکوگلو، در کنفرانس خبری بعد از شکست مقابل کریستال پالاس، معتقد است برخی از شکست‌های تیمش می‌تواند باعث رضایت هواداران باشد چرا که نشانه‌هایی از پیشرفت در تیم مشاهده می‌شود.

پوستکوگلو: بعضی شکست‌ها باعث افتخار هستند!

به گزارش ورزش سه، مصاف تیم‌های کریستال پالاس و تاتنهام از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری ۱-۰ کریستال پالاس به پایان رسید تا روند نتیجه‌گیری سینوسی شاگردان آنگه پوستکوگلو ادامه دار باشد. تاتنهام با تحمل این شکست، سیزده امتیازی باقی ماند و در رتبه هشتم جدول جای گرفت.

سرمربی استرالیایی تاتنهام در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش گفت:" بازی مدام متوقف میشد و این روی عملکرد هر دو تیم تاثیر گذاشته بود‌. تا کمی سرعت به بازی تزریق می‌شد، خطاهای میانه زمین آن را از جریان می‌انداخت.

به سختی می‌شود بر چنین بازی‌هایی تسلط پیدا کرد اما در مجموع آنها بهتر از ما بودند و لیاقت این برد را داشتند. خط دفاع روی گلی که خوردیم عملکرد ضعیفی داشتند و نباید این چنین ساده دروازه ما باز می‌شد."

2082137

پوستکوگلو درمورد ناراحتی و واکنش احتمالی هواداران تاتنهام به نتایج این روزهای این تیم گفت: "برخی از شکست‌ها باید باعث خوشحالی هواداران شود چرا که نشانه‌هایی از پیشرفت و رشد در آنها وجود دارد.

اما بابت شکست امروز حق دارند ناراحت باشند. چرا باید راضی باشند وقتی من هم به عنوان سرمربی تیم از عملکرد و نتیجه رضایت ندارم. اگر می‌گویید هواداران از نتیجه امروز ما راضی نیستند، این یک نتیجه منصفانه است."

دیدگاه‌ها