کد خبر : 2080059 | 07 آبان 1403 ساعت 04:15 | 8.2K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی کروات و پیش‌بینی جالب از ستاره جوان تیمش

توصیف جالب اسکوچیچ: امیر تو از همه بهتری!

امیرحسین حسین‌زاده ستاره این روزهای تراکتور است که هر هفته تاثیر جالب توجهی در نتایج این تیم به جا می‌گذارد.

توصیف جالب اسکوچیچ: امیر تو از همه بهتری!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دبل در هفته گذشته، اکنون امیرحسین حسین‌زاده توانسته برابر آلومینیوم اراک و همان دقایق ابتدایی بازی دو پاس گل به نام خود کند تا تیمش از حریف سرسختش با دو گل پیش بیفتد و شانس بالایی برای پیروزی در این جدال برای خود شکل دهد.

تراکتور که علی‌رغم نتایج مناسب در این فصل، برای کسب پیروزی خانگی تا به اینجا ناکام مانده، اکنون در همان دقایق ابتدایی توانسته با دو گل از آلومینیوم پیش بیفتد و به پایان حسرت هواداران این تیم برای جشن برد خانگی پایان دهد.

امیرحسین حسین‌زاده در این بازی نیز امضای خود را روی نمایش موفق و تهاجمی تراکتور گذاشته است و توانسته با دو پاس گل سهم بزرگی تا به اینجا در نتیجه کسب شده به جا بگذارد.

اما در موفقیت این روزهای ستاره جوان و 24 ساله تراکتور شاید بتوان جمله جالب توجهی که اسکوچیچ برای تهییج و خودباوری او پیش از شروع فصل گفت، را تاثیرگذار دانست. تراکتور در اردوی ترکیه خود را مهیای فصل بیست و چهارم می‌کرد و امیدوار بود این بار با دراگان اسکوچیچ که حداقل در فوتبال ایران کارنامه جالب توجهی برای خود شکل داده، در قامت مدعی اصلی ظاهر شود. تمرینات سخت و با جدیت ویژه از سوی مرد کروات که توانسته بود صعودی زودهنگام برای ایران در مسیر جام جهانی 2024 قطر شکل دهد و حسرت حضور در آن رقابت را کشید و این بار با انگیزه متفاوتی روی نیمکت دیگر تیم باشگاهی ایران قرار گرفت.

اکنون شاید ذکر دو خاطره جالب از اردوی این تیم در ترکیه خالی از لطف نباشد، یکی مربوط به جدیت اسکوچیچ و دیگری هم تهییج و ایجاد انگیزه خودباوری این مربی در بازیکنان جوان تیمش!

فرار از باران و خشم باورنکردنی اسکو

در یکی از آخرین تمرینات تراکتور در کمپ تمرینی‌اش در ترکیه، ناگهان باران شدیدی در جریان تمرین شروع شد. افراد حاضر در کنار زمین که از جمله نفرات تدارکات و تیم پزشکی و... بودند بلافاصله به اولین سرپناه هجوم بردند و شدت باران به شکلی شد که ناگهان بازیکنان هم بدون اعلام دراگان اسکوچیچ تمرین را رها کردند و به سمت سرپناه فرار کردند! دراگان اسکوچیچ ناگهان با خشمی باورنکردنی مترجم خود را فراخواند و با فریاد به بازیکنان معترض شد که چرا چنین اقدامی را صورت داده‌اند و به شدت آنها را مواخذه کرد. او مدعی بود هیچ اتفاقی نباید باعث شود تا تمرکز آنها در جریان تمرین "شبه بازی" مختل شود و همین اتفاق باعث شد تا در آن لحظات فشار تمرین را زیر بارش باران شدت بیشتری هم بد‌هد.

2086940

دراگان خطاب به حسین‌زاده: تو از همه بهتری!

تراکتور در کمپ تمرینی‌اش در به در به دنبال جذب مهاجم بود و گزینه‌های زیادی را روزانه اسکوچیچ مرور می‌کرد. فیلم بازی‌ها و بررسی گزینه‌ها باعث شده بود تا کمتر اسکوچیچ در اوقات فراغت تیمش، در محل لابی مشاهده شود. در این میان لابی هتل محل اسکان تراکتور مملو از ستاره‌های این تیم بود که در گروه‌های جذاب و چند نفره با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند و مشغول صرف چای بودند. در یکی از این جلسات دوستانه، اسکوچیچ در جمع گروهی از بازیکنانش حضور یافت. گروهی که حسین‌زاده جوان نیز در آن حضور داشت.

اسکوچیچ رو به ستاره جوان تیمش گفت: بهترین و گران‌ترین مهاجم لیگ ایران کیست؟
شجاع: فکر کنم (اسم یکی از مهاجم لیگ را آورد) را می‌گوید!
حسین‌زاده: بله، او مهاجم خوبی است.
اسکوچیچ: قیمت او چقدر است!؟
حسین‌زاده: نمی‌دانم، احتمالا زیاد!
اسکوچیچ: تو از او بهتری! می‌دانی؟ تو از او بهتر هستی و این فصل نشان می‌دهی!

2099311

شاید در این لحظه گروهی که از جمله نفرات حاضر در آن علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و حسین‌زاده و محمد نادری در آن بودند، زیاد این جمله را جدی نگرفتند و از آن به عنوان یک تعریف متعارف و برای خوش‌ذوقی بازیکن خودی یاد کردند، اما عملکرد این روزهای امیرحسین حسین‌زاده گویای مسئله دیگری است. یک پیش‌بینی جالب توجه و ویژه!

امیرحسین حسین‌زاده در این فصل فارغ از عملکردهای جدا از آمار گل و پاس گل، در نقش بازیکنی که تاثیر ویژه خود را روی شرایط بازی و تاکتیک مدنظر اسکوچیچ شکل می‌دهد، گذاشته است. گرفتن خطا و کارت زرد و برنامه ریزی حملات و ضدحملات و پرس، از او بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ شکل داده است. بازیکنی که با آمار فردی 4 گل زده و 3 پاس گل در لیگ برتر و سه گل زده در لیگ قهرمانان توانسته به خودی ادعای سرمربی کروات تیمش را تا به اینجا اثبات کند. آن هم در روزهایی که گفته می‌شد بلانکو با استقلال در ابتدای فصل دچار مشکل قراردادی شده و احتمال جدایی‌اش زیاد است و برای تراکتور که ستاره‌های بزرگی را از اردوگاه پرسپولیس خارج کرده بود، انتقال ستاره فصل گذشته استقلال کار چندان سختی متصور نمی‌شد اما به نظر می‌رسد اینجا تنها اعتماد و شناخت دراگان از حسین‌زاده در همان مدت کوتاه در اردو، همه معادلات را تغییر داد.

2096551

دیدگاه‌ها