کد خبر : 2080054 | 06 آبان 1403 ساعت 21:24 | 1.8K بازدید | 4 دیدگاه

دو بازی و دو برد، مصمم برای اولین قهرمانی؛

به سوی جام: پیشروی زنان سپاهان پابه‌پای مردان!

تیم زنان سپاهان در آغاز لیگ هفدهم زنان عملکرد درخشانی ارائه کرده و به دنبال اولین قهرمانی است.

به سوی جام: پیشروی زنان سپاهان پابه‌پای مردان!

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های گذشته فوتبال ایران، همواره عادت داشته‌ایم که تیم مردان سپاهان را در کورس قهرمانی با تیم‌های مدعی علی‌الخصوص پرسپولیس و استقلال ببینیم، اما کمتر کسی در جریان فرایند پیش‌روی تیم زنان این باشگاه است. تا جایی که حالا در فصل جدید این تیم در کنار خاتون بم مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود.

تیم زنان سپاهان که دو فصل پیش تحت هدایت مریم ایراندوست به نایب قهرمانی لیگ برتر رسید، در لیگ شانزدهم به کسب عنوان چهارمی با بازیکنان نسبتا جوان بسنده کرد و حالا در لیگ هفدهم هدفی جز قهرمانی ندارد. آن‌ها در هفته نخست لیگ هفدهم شاید مهم‌ترین مسابقه فصل خود را پشت سر گذاشتند و در تقابل با گل‌گهر پر ستاره با نتیجه یک بر صفر پیروز از میدان بیرون آمدند. در هفته دوم هم شاگردان بیان محمودی با سه گل ملوان بندرانزلی را بدرقه کردند و حالا به شش امتیاز در صدر جدول رده‌‌بندی قرار گرفته‌اند.

اگرچه هنوز شانزده هفته تا پایان فصل باقی‌مانده است، اما کسب دو پیروزی حیاتی و البته کلین‌شیت در هر دو مسابقه، دستاوردی است که زنان سپاهانی طی دو هفته کسب کرده و حالا در کنار تیم مردان این باشگاه‌ها، حواس‌ها به تیم زنان سپاهان نیز معطوف است. تیمی که در طی هفت فصل حضور در لیگ برتر زنان نتوانسته به سکوی قهرمانی برسد و حالا هدفی جز این ندارد.

2101336

دیدگاه‌ها