کد خبر : 2080052 | 06 آبان 1403 ساعت 21:19 | 3.9K بازدید | 7 دیدگاه

کمپانی: چرا فقط از موقعیت‌های حریف می‌پرسید!

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، در کنفرانس خبری بعد از پیروزی مقابل‌ بوخوم، نسبت به یکی از سوالات خبرنگاران واکنش نسبتا تندی داشت.

کمپانی: چرا فقط از موقعیت‌های حریف می‌پرسید!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته دهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ با نتیجه پرگل ۵-۰ از سد میزبانش بوخوم گذشت تا شکست تلخ هفته گذشته مقابل بارسلونا را به دست فراموشی بسپارد.

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "بازی‌ای بود که آن را بسیار جدی گرفتیم چرا که بایرن در سه سال اخیر، دو بار در این ورزشگاه شکست خورده بود و حق دست کم گرفتن بوخوم را نداشتیم.

در نیمه فرصت های بسیار خوبی را از دست دادیم از آرامش بازیکنانم در نیمه دوم لذت بردم. بوخوم امروز تا جایی که توانست ما را تحت فشار قرار داد و از این بابت که به سه امتیاز رسیدیم خیلی خوشحالم.

بوخوم بسیار تهاجمی و با پرس از بالا مقابل ما ظاهر شد و مشخص بود که برای این دیدار کاملا آماده هستند. امروز از دقیقه یک تا سوت پایان کاملا جدی و منظم بازی کردیم. واکنش خوبی به شکست مقابل بارسلونا داشتیم و باید این راه را ادامه دهیم."

بعد از این صحبت‌ها، خبرنگاران از موقعیت‌های گلزنی جدی بوخوم هنگامی که بازی بدون گل بود پرسیدند که با خنده کمپانی همراه شد و گفت: "ما هشت موقعیت گلزنی صددرصد در این بازی داشتیم و شما درمورد تک موقعیت بوخوم صحبت می‌کنید.

البته اینها طبیعی است. یادم می‌آید بعد از برد ۹-۲ مقابل دیناموزاگرب، هیچکس در مورد ۹ گلی که به ثمر رساندیم صحبت نمی‌کرد و من کل کنفرانس را صرف صحبت درمورد دو گلی که خوردیم کردم. لازم است یادآوری کنم امروز ما ۵-۰ برنده شدیم."

دیدگاه‌ها