کد خبر : 2080051 | 06 آبان 1403 ساعت 21:15 | 27.2K بازدید | 68 دیدگاه

حضور شیری در پست هافبک تصمیم درستی بود؛

اسکوچیچ: امروز لذت می‌برم، فردا استقلال!

دراگان اسکوچیچ می‌گوید از فردا تیمش برای دیدار استقلال آماده خواهد شد.

اسکوچیچ: امروز لذت می‌برم، فردا استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور، پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: از بازیکنانم بابت فوتبال خوبی که ارائه دادند، تشکر می‌کنم. این فصل بازی‌هایی داشتیم که علی‌رغم عملکرد خوب، بدشانس بودیم و نتوانستیم پیروز شویم.

او افزود: بازی را کنترل کردیم و در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم. امروز ایگور پوستونسکی را در خط هافبک نداشتیم و از مهدی شیری به جای او استفاده کردم که تصمیم درستی بود و عملکرد خوبی داشت. بازیکنان انتظاراتم را برآورده کردند و این پیروزی گام مهمی برای ما در لیگ بود.

ویدئو: 357043

سرمربی تراکتور با اشاره به تعداد کم هواداران گفت: دوست دارم هواداران همیشه کنار ما باشند. این برد را به آنها تقدیم می‌کنم؛ چراکه حضورشان کار ما را در زمین آسان‌تر می‌کند. هرچه کنار هم باشیم، قوی‌تر می‌شویم.

اسکوچیچ همچنین درباره حضور بانوان در ورزشگاه افزود: بانوان بخش مهمی از جامعه هستند و حضورشان امروز مایه خوشحالی بود. امیدوارم این اتفاق ادامه‌دار باشد.

وی در خصوص از دست رفتن موقعیت‌ها در نیمه دوم گفت: اینکه در چه نیمه‌ای گل زدیم و در کدام نیمه موقعیت‌ها را از دست دادیم، تصادفی است و ربطی به فشردگی مسابقات ندارد. از عملکرد تراکتور راضی هستم و هر دیدار نکات مثبت و منفی خودش را دارد.

سرمربی تراکتور در پایان در مورد بازی هفته آینده مقابل استقلال گفت: امروز از این برد لذت می‌برم و فردا آنالیز حریف را آغاز می‌کنیم.

دیدگاه‌ها