کد خبر : 2080047 | 06 آبان 1403 ساعت 20:54 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

مارسکا: شرمنده بازیکنان چلسی‌‌ام

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، می‌گوید هر بازی برای انتخاب بازیکنان مدنظر خود باید بازیکنان زیادی را کنار بگذارد و از این نظر ناراحت است.

مارسکا: شرمنده بازیکنان چلسی‌‌ام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. آبی‌ها در این بازی ابتدا با گل نیکلاس جکسون پیش افتاد و با گل الکساندر ایساک بازی در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید. گل کول‌ پالمر در نیمه دوم این برد را برای آبی‌ها در بازی خانگی به ارمغان آورد.

پنجمین برد این فصل به لیورپول کمک کرد تا با 17 امتیاز در رده پنجم قرار بگیرند و با منچسترسیتی در صدر جدول 6 امتیاز فاصله داشته باشند.

انزو مارسکا پس از بازی از کسب نتیجه برد خوشحال بود: "از امتیاز کسب شده بسیار خوشحالم، به خصوص از عملکرد تیم خیلی خوشحالم. چند لحظه ما باورنکردنی بودیم."

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال کرد؟
در مجموع من از همه بازیکنان بسیار راضی بودم، اما به خصوص روشی که با هم پرس می‌کردیم و با هم جنگیدیم خیلی خوشحالم کرد.

تعداد بازیکنانی که چلسی دارد؟
در هر بازی احساس بدی دارم، احساس شرمندگی می‌کنم چون باید بازیکنان خوبی را کنار بگذارم اما این تنها راه برای رقابت است. مهم نیست چقدر تغییرات در ترکیب تیم انجام می‌دهیم، مهم است که سبک و هویت خاصی وجود دارد.

2101315

اهمیت کاپیتانی ریس جیمز؟
او بازیکن بسیار مهمی است، او کاپیتان ما و بازیکنی فوق العاده است.

وضعیت چلسی در جدول؟
من بارها گفتم که باشگاه با من هرگز در مورد قرار گرفتن بین چهار تیم برتر صحبت نکرد، آن‌ها فقط به تلاش برای ساختن یک تیم مهم اشاره کردند. خواهیم دید چه می‌شود.

دیدگاه‌ها