کد خبر : 2080039 | 06 آبان 1403 ساعت 20:34 | 33.3K بازدید | 15 دیدگاه

گل شش امتیازی آزمون؛

پاسخ قاطع سردار به شایعه عجیب: گل!

سردار آزمون تا اینجا یک گل شش امتیازی برای شباب الاهلی به ثمر رسانده است.

پاسخ قاطع سردار به شایعه عجیب: گل!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که شایعه عجیبی درباره سردار آزمون منتشر شد؛ جایی که چند اکانت توییتری ادعای عجیبی را مطرح کردند و از مصدومیت شدید این ستاره ایرانی خبر دادند.

با این حال خیلی سریع مشخص شد که این یک شایعه بوده و سردار آزمون هیچ مصدومیتی ندارد. همچنین معلوم شد که دلیل تعویض زود هنگام ستاره ایرانی در بازی قبلی شباب الاهلی یک مصدومیت خیلی جزئی بوده و خود آزمون نخواسته که ریسک کند.

شباب الاهلی امشب در چارچوب حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ برتر امارات به مصاف شارجه رفته است. سردار آزمون در این مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشت تا به طور کلی شایعه مصدومیت عجیبش را پایان دهد و مشخص شود که این یک شیطنت رسانه‌ای بوده است.

اما این پایان کار نبود و سردار موفق شد در دقیقه ۵۶ گل اول شباب الاهلی را وارد دروازه شارجه کند. او بعد از یک فرار زیبا و با ضربه‌ای دقیق دروازه شارجه را باز کرد تا نشان دهد که از آمادگی بالایی هم برخوردار است.

این یک بازی ۶ امتیازی در لیگ امارات محسوب می‌شود چرا که دو تیم پیش از این با ۱۵ امتیاز در بالای جدول رقابت تنگاتنگی داشتند و پیروز این مسابقه می‌تواند استارت قهرمانی خود را بزند؛ هر چند که هنوز ابتدای فصل است و بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده اما این برد احتمالی شباب الاهلی با گل سردار آزمون برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها