کد خبر : 2080036 | 06 آبان 1403 ساعت 20:22 | 4.2K بازدید | 4 دیدگاه

پالمر: ممنون که من را با زولا مقایسه می‌کنید

کول پالمر، هافبک چلسی، می‌گوید به عنوان یک فوتبالیست جوان از مقایسه خودش با جانفرانکو زولا، اسطوره این باشگاه، خوشحال است.

پالمر: ممنون که من را با زولا مقایسه می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و با نتیجه 2-1 به برتری رسید. در این بازی گل اول روی پاس دیدنی کول پالمر شکل گرفت و گل دوم آبی‌ها توسط این هافبک انگلیسی به ثمر رسید.

مهاجم چلسی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درباره درخشش در بازی امشب گفت: "سعی می‌کنم به زمین بروم و بازی‌ام را انجام دهم. این کاری است که انجام می‌دهم."

می‌گویند تو غیرقابل کنترل هستی؟

من اینطور فکر نمی‌کنم. همیشه سعی می‌کنم در هر بازی از فوتبالم لذت ببرم. سعی می‌کنم به خودم فشار نیاورم. بسیاری سعی می‌کنند به من فشار بیاورند تا کاری را که فصل گذشته انجام دادم، از نظر آمار، تکرار کنم. این دومین فصل است که در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کنم و هنوز خیلی خیلی جوان هستم.

2101291

وضعیت چلسی؟

ما فقط سعی می‌‌کنیم بازی خودمان را انجام دهیم و جلوی سر و صدای بیرون از تیم را بگیریم. نیازی نداریم که به همه ثابت کنیم درباره ما اشتباه می‌کنند. ما بازیکنان جوانی هستیم و یک مربی بزرگ داریم، اما هنوز جای پیشرفت وجود دارد.

مقایسه تو با جانفرانکو زولا؟

می‌دانم که او در بازی کامپیوتر فیفا یک اسطوره است و بنابراین باید خوب بوده باشد. راستش من هرگز بازی او را تماشا نکرده‌‌ام. همه می‌گویند که او بازیکن بزرگی بود، پس از مقایسه شما متشکرم.

دیدگاه‌ها