کد خبر : 2080033 | 06 آبان 1403 ساعت 20:14 | 15.6K بازدید | 80 دیدگاه

از الان روی بازی استقلال تمرکز می‌کنیم

نادری: پرسپولیس و بقیه را هم باید اینجا می‌بردیم

محمد نادری می‌گوید تراکتور با بدشانسی تا امروز در بازی‌های خانگی پیروز نشده بود و حالا جلوی آلومینیوم این اتفاق رخ داد.

نادری: پرسپولیس و بقیه را هم باید اینجا می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، این روزها عملکرد خوبی برای تیمش دارد. او پس از برد تراکتور مقابل آلومینیوم گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مهم بازی را کسب کنیم. با سفری که از بازی قبلی داشتیم خیلی خسته بودیم ولی توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. از هواداران‌مان تشکر می‌کنیم که در این سرما آمدند و حمایت کردند.

نادری در مورد اینکه شرایط خوبی در این فصل دارد گفت: نظر لطف‌تان است. باید بازی به بازی جلو برویم و تمام تلاشم را می‌کنم که شد خودم را بگذارم برای موفقیت تیم.

مدافع تراکتور راجع به اینکه چقدر امیدوار است به تیم ملی دعوت شود گفت: قطعا هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود و من تمام تلاشم را می‌کنم که پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

او در مورد بازی بعدی‌شان مقابل تیم سابقش استقلال گفت: بازی خیلی سختی است. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم و خوب ریکاوری کنیم که بتوانیم چیزهایی که مربی می‌گوید را در بازی انجام بدهیم. باید از الان تمام تمرکزمان را بگذاریم و ببینیم مربی چه می‌خواهد.

نادری در مورد شکسته شدن طلسم پیروزی در بازی‌های خانگی گفت: امسال اینجوری شد و ما هم بازی اول با پرسپولیس را می‌بردیم. بازی‌های بعدی هم لایق برد بودیم ولی شانس همراه‌مان نبود اما امروز این بازی را بردیم.

دیدگاه‌ها