کد خبر : 2080029 | 06 آبان 1403 ساعت 20:01 | 27.8K بازدید | 8 دیدگاه

پرسپولیسی محبوب یحیی همچنان می‌درخشد

سینا اسدبیگی پس از گلزنی برابر تراکتور، این بار در قامت پاسور برای تیمش گلسازی کرد.

پرسپولیسی محبوب یحیی همچنان می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سپاهان و فولاد، نیمه نخستی جذاب و تماشایی داشت. پس از اینکه شاگردان مورایس دو مرتبه از حریف پیش افتادند، هر دو بار این میزبان بود که توانست با به ثمر رساندن گل تساوی، به بازی برگردد و نیمه اول با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

پس از اینکه محمدمهدی محبی در دقیقه 39 موفق شد بازی را دو بر یک به سود سپاهان کند، این امیرمسعود سرآبادانی بود که روی ارسال دیدنی و دقیق سینا اسدبیگی موفق شد گل مساوی را وارد دروازه میهمان کرده و کار را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 42 بود که اسدبیگی در گوشه محوطه جریمه و در سمت راست صاحب توپ شد. او با یک سانتر دقیق به روی دروازه، فرصت خوبی را برای سرآبادانی مهیا کرد که این بازیکن نیز با یک ضربه سر دقیق، موفق شد توپ را به تور دروازه بچسباند.

ویدئو: 357026

اسدبیگی که جدایی پرحاشیه‌ای از پرسپولیس داشت، بازیکن مورد علاقه یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و سرمربی فولاد نیز بلافاصله شاگرد سابقش را به اهواز آورد تا لباس این تیم را بر تن کند.

او در بازی با تراکتور صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال مستقیم او وارد دروازه بیرانوند شد و امروز نیز یک پاس گل به سرآبادانی داد تا طی دوران کوتاه حضورش در فولاد، روی دو گل مهم تیمش اثر مستقیم گذاشته باشد.

دیدگاه‌ها