کد خبر : 2080028 | 06 آبان 1403 ساعت 20:02 | 4.4K بازدید | 22 دیدگاه

تلاش می‌کنیم با ظرفیت بیشتری در خدمت خانم‌ها باشیم؛

مدیرعامل تراکتور: به این برد خانگی نیاز داشتیم

مدیرعامل تراکتور می‌گوید برد خانگی این تیم برابر آلومینیوم روحیه بازیکنان را افزایش خواهد داد.

مدیرعامل تراکتور: به این برد خانگی نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که در هفته‌های اخیر موفق به پیروزی در استادیوم خانگی خود نشده بود، امروز موفق شد آلومینیوم را با دو گل در تبریز شکست بدهد. سعید مظفری‌زاده پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهاز داشت: بازی برای ما خیلی حساس بود. این فصل نتایج خیلی خوبی گرفته بودیم. در بیرون از خانه نتایج‌مان صد درصد برد بود اما در خانه نتوانسته بودیم نتایج خوبی بگیریم. واقعا به این برد نیاز داشتیم که هم بچه‌ها با روحیه بالاتر مسابقات را پشت سر بگذارند و هم هواداران از حضورشان در استادیوم لذت بیشتری ببرند.

ویدئو: 357032

او در خصوص حضور زنان در ورزشگاه یادگار امام عنوان کرد: با تلاشی که باشگاه کرد و پیگیری‌هایی که داشت و همین‌طور حمایتی که مسئولان استان داشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم، این اتفاق رقم خورد. استاندار محترم، معاون سیاسی استاندار و نیروهای انتظامی و امنیتی در این مدت تلاش بسیار زیادی کردند و همین‌طور شهرداری تبریز کمک کرد که امکانات زیرساختی‌ای را که نواقص داشت، برطرف شود. خوشبختانه بعد از مدت‌ها این بستر فراهم شد که خانم‌ها حضور پیدا کنند. فکر می‌کنم هزار بلیت در نظر گرفته شده بود که دقیق نمی‌دانم چه تعداد برای بازی آمدند. ان‌شاءالله برای بازی‌های بعدی اگر شرایط فراهم باشد، می‌توانیم با ظرفیت بیشتری در خدمت خانم‌ها باشیم.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اینکه تعدادی از هواداران موفق به خرید بلیت نشده بودند، گفت: خانم‌هایی که نتوانسته‌اند بلیت بگیرند، احتمالا مشکلی در ثبت کارت هواداری خود دارند. اگر آن نواقص را برطرف کنند، سامانه پذیرای آنها خواهد شد. البته کارت فیزیکی صادر نمی‌شود و کارت به صورت مجازی است اما در سامانه تایید می‌شود و می‌توانند بلیت تهیه کنند.

او در مورد شرایط نامساعد بانوان معلول برای حضور در ورزشگاه گفت: ما قطعا باید شرایط را مهیا کنیم که شرایط برای حضور این عزیزان فراهم باشد. پیگیری خواهیم کرد و ان‌شاءالله با مسئولان اداره ورزش و جوانان هم هماهنگ خواهیم کرد که در بازی بعدی شرایط بهتر باشد.

دیدگاه‌ها