کد خبر : 2080024 | 06 آبان 1403 ساعت 19:35 | 455 بازدید | 3 دیدگاه

پالاس ۱-۰ تاتنهام: آن‌ها بدون سون کبریت بی‌خطرند!

دربی کوچک لندن میان تیم‌های کریستال پالاس و تاتنهام با نتیجه ۱-۰ به سود میزبان پایان یافت‌.

پالاس ۱-۰ تاتنهام: آن‌ها بدون سون کبریت بی‌خطرند!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های کریستال پالاس و تاتنهام از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان اولیور گلاسنر به پایان رسید.

یکی از پر موقعیت ترین نیمه اول‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس در این بازی رقم خورد. جایی که هر دو تیم فرصت‌های بسیار مناسبی برای گلزنی خلق کردند اما این کریستال پالاس میزبان بود که به گل اول بازی در دقیقه ۳۱ دست یافت.

بعد از دریافت گل، فشار شاگردان آنگه پوستکوگلو برای جبران بیشتر از قبل شد اما مدافعان کریستال پالاس با هوشمندی تمام به بازی ادامه دادند  و اجازه باز شدن دروازه تیمشان را ندادند تا بازی در نیمه نخست با تک گل ژان فیلیپه ماتتا به سود میزبان به پایان برسد.

برخلاف تصور، این کریستال پالاس بود که در نیمه دوم بازی بهتری را نسبت به تاتنهام به نمایش گذاشت و حتی موقعیت‌های بهتری نسبت به اسپرز به دست آورد.

2101256

پوستکوگلو برای جبران نتیجه، همه عناصر هجومی خود روی نیمکت را وارد زمین کرد اما تاثیر خاصی در روند بازی ایجاد نشد و موقعیت چندان جدی روی دروازه کریستال پالاس خلق نمی‌شد.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و کریستال پالاس به دومین برد خود در فصل جاری مسابقات رسید تا با ۹ امتیاز در جایگاه هفدهم قرار بگیرد. تاتنهام نیز با این شکست سیزده امتیازی و در جایگاه هشتم باقی ماند.


توپ گل شرح گل‌:

2101258

کریستال پالاس ۱-۰ تاتنهام: ارسال بلند بازیکنان کریستال پالاس از سمت راست به محوطه جریمه تاتنهام، با دفع ناقص مدافعان همراه شد و توپ مقابل پای فیلیپه ماتتا قرار گرفت و او نیز بلادرنگ با پای چپ به سمت دروازه تاتنهام شلیک کرد و تنها گل بازی رقم خورد.

دیدگاه‌ها