کد خبر : 2080022 | 06 آبان 1403 ساعت 19:43 | 1.7K بازدید | 7 دیدگاه

با یک گل و یک پاس دیدنی؛

چلسی 2-1 نیوکسل: روی شانه‌های پالمر جلو می‌روند

چلسی در‌ بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2-1 از سد نیوکسل گذشت.

چلسی 2-1 نیوکسل: روی شانه‌های پالمر جلو می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و با یک گل و یک پاس دیدنی از کول پالمر موفق شد با نتیجه 2-1 میهمان خود را از پیش رو بردارد.


ترکیب تیم‌ها

چلسیچلسی: سانچز، گوستو، فوفانا، کولویل، جیمز، کایسدو، لاویا، مادوئکه، پالمر، نتو و جکسون

نیوکسلنیوکسل: پوپ، هال، بورن، شار، لیورامنتو، جوئلینتون، گیمارش، تونالی، بارنز، آلمیرون و ایساک


چلسی بازی خانگی برابر تیم رده دوازدهمی را خیلی سریع و قدرتمند آغاز کرد که زود به گل هم منجر شد ولی خوش شانس نبود چون آفساید میلی متری کول‌ پالمر موجب شد این گل در دقیقه 5 مردود اعلام شود.

بازیکنان نیوکسل پس از دقایق ابتدایی کمی فشار روی دروازه چلسی وارد کردند که در دقیقه 16 اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما داور برخورد کولویل با گیمارش را خطا تشخیص نداد و سوتش را به صدا در نیاورد.

چلسی که از پرس سنگین به موقعیت خطرناکی نرسیده بود در دقیقه 18 روی ضدحمله و پاس دیدنی پالمر به گل رسید و جکسون به عنوان اولین گلزن این بازی معرفی شد. بازی پس از گل بیشتر به دست نیوکسل افتاد و این باعث شد که حملات آن‌ها در دقیقه 32 توسط الکساندر ایساک به گل تساوی تبدیل شود.

چلسی که بازی را کمی رها کرده بود پس از گل تساوی دوباره پرس از بالا را آغاز کرد که تغییری در نتیجه نداشت و در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید.

پایان نیمه اول

چلسی در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و این بار پالمر خوش شانس بود که در دقیقه 47 گل مردود اعلام نشد. این گل سریع روی جریان بازی اثر گذاشت و باعث شد از همان ابتدا نیمه دوم نسبت به 45 دقیقه نخست با هیجان بیشتری دنبال شود.

شاگردان ادی هاو سعی داشتند بیشتر روی ضدحملات برای چلسی دردسر درست کنند که در دقیقه 70 یک فرصت گلزنی خوب برای ایساک ایجاد شد که سانچز با شیرجه به موقع آن را مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد. ایساک در دقیقه 75 هم با وجود عبور از سانچز گلزنی نکرد و توپ را جوئلینتون پاس نداد که باعث عصبانیت هم‌تیمی‌اش شد.

مودریک در دقیقه 82 فرصت عالی برای گلزنی را از دست داد و به جای باز کردن دروازه حریف توپ را به نیک توپ تقدیم کرد. چلسی که تمایل زیادی به برد با تفاضل بیشتر داشت در دقیقه 90 به یک پنالتی رسید، اما بررسی داور با نمایشگر کنار زمین نشان داد که خطایی روی کریستوفر انکونکو صورت نگرفت و این پنالتی رد شد.

با این برد آبی‌ها 17 امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار دارند. نیوکسل هم 12 امتیازی باقی ماند تا همچنان رتبه دوازدهم را در دست داشته باشند.

پایان بازی


توپ گلگل‌ها:

چلسی 1-0 نیوکسل

2101259

این گل با پاس دیدنی پالمر از نیمه چلسی آغاز شد که پدرو نتو پس از کنترل آن با پاس عرضی نیکلاس جکسون را صاحب موقعیت کرد و او به راحتی در دقیقه 18 اولین گل تیمش را زد.

چلسی 1-1 نیوکسل

2101260

ایساک در نزدیکی دروازه چلسی به راحتی موفق شد ارسال نرم لوئیس هال را با ضربه سر در دقیقه 32 به گل تساوی تبدیل کند.

چلسی 2-1 نیوکسل

2101261

پالمر از میانه میدان توپ را با پاس لاویا دریافت کرد و به سمت محوطه جریمه حریف راه افتاد که با وجود یک مدافع در مقابل خود موفق شد ضربه پای چپ را با وجود اثرگذاری نیک پوپ روی آن در دقیقه 47 به گل برتری تیمش تبدیل کند.

دیدگاه‌ها