کد خبر : 2080021 | 06 آبان 1403 ساعت 19:34 | 5.8K بازدید | 8 دیدگاه

محبی و شادی گل جذاب: از مسی و نیمار تا استفن کری

ستاره سپاهان موفق شد یک بار دیگر در نقش گلزن در جمع شاگردان ژوزه مورایس ظاهر شود و شادی گل خود را به اجرا بگذارد.

محبی و شادی گل جذاب: از مسی و نیمار تا استفن کری

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی هفته نهم لیگ بیست و چهارم ایران تقابل جذاب شاگردان ژوزه مورایس  و یحیی گل‌محمدی است.

دیداری که برخلاف انتظارات در همان نیمه اول چهار گل بهمراه داشت که سهم هر تیم 2 گل بود. محمد مهدی محبی ستاره سپاهان نیز در این بازی موفق شد نام خود را به عنوان گلزن ثبت کرده و البته شادی گل جالبی را به نمایش بگذارد.

هافبک 24 ساله سپاهان در دقیقه 38 این بازی موفق شد روی یک رفت و برگشت دروازه فولاد خوزستان را باز کند و تیمش را امیدوار به کسب پیروزی از این بازی سخت کند. او به واسطه پیش افتادن تیمش شادی گل جالبی نیز به سبک ستاره‌های مطرح فوتبال از جمله لیونل مسی، نیمار، عثمان دمبله و حتی یک چهره بسکتبال مطرح (استفن کری) به اجرا گذاشت.

2101245
2101251

قرار دادن دو دستانش به نشانه خواب رفتن و پایان ماجرا! اما واقعا این پایان ماجرا بعد از دقیقه 38 نبود و تیم متحول شده فولاد خوزستان با یحیی گل‌محمدی که برخلاف فصل گذشته در مسیر گزینه‌های سقوط قرار ندارد، در آخرین ثانیه‌های نیمه اول بازی را روی پاس دیدنی سینا اسدبیگی و گل پوریا سرآبادانی به تساوی کشاند تا 45 دقیقه دوم مشخص کننده نتیجه نهایی این بازی و سهم هر تیم از امتیازات آن باشد.

2101252
2101253

محبی که فصل گذشته و بعد از درخشش در مس رفسنجان موردتوجه تیم‌های مطرح لیگ قرار گرفته بود، در نهایت سر از سپاهان درآورد و اولین گل فصل خود در لیگ برتر را با پیراهن این تیم به ثبت رساند تا اینچنین شادی گل کند. با این حال برخلاف ستاره‌های مطرح دنیا که الگوی او در این شادی گل بودند، سپاهان نتوانسته کار حریف را یکسره کرده و بازی همچنان ادامه دارد و باید دید نتیجه پایانی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها