کد خبر : 2080019 | 07 آبان 1403 ساعت 06:16 | 10.7K بازدید | 10 دیدگاه

اعتراض به بازگشت هروه رنار به تیم ملی‌ عربستان!

ناصر الشمرانی، مهاجم سابق تیم ملی عربستان، معتقد است مدیران فدراسیون این کشور اشتباه بزرگی در زمینه بازگشت هروه رنار مرتکب شدند.

اعتراض به بازگشت هروه رنار به تیم ملی‌ عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت هروه رنار فرانسوی به تیم ملی عربستان با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری در بین اهالی فوتبال این کشور مواجه شده است.

برخی از پیشکسوتان سابق تیم ملی عربستان بازگشت او را به فال نیک می‌گیرند اما برخی هم معتقدند بهتر بود مربی دیگری‌ جایگزین روبرتو مانچینی روی نیمکت عربستان شود.

در جدید ترین اظهار نظرها، ناصر الشمرانی، مهاجم سابق تیم ملی عربستان، شدیدا از بازگشت رنارد به نیمکت عربستان شاکی است و این اتفاق را یک توهین به فوتبال این کشور قلمداد کرد.

2062882

الشمرانی در گفت‌وگو با کورا در این خصوص گفت: "چگونه از مربی‌ای کمک بگیریم که زمانی که عربستان به او نیاز داشت، تیم ملی زنان فرانسه را به ما ترجیح داده است؟

به نظرم رنار اصلا هم فوتبال ما را نمی‌شناسد. او حالا نه می‌داند که صالح الشهری به عنوان ذخیره بازی می‌کند، نه می‌داند که سعود عبدالحمید به رم پیوسته و نه از جدایی سلمان الفرج از تیم ملی چیزی می‌داند.

من تا به حال شاهد انتصاب هیچ مربی داخلی در تیم ملی عربستان ستان نبودم. حتی در رده‌های سنی یا تیم المپیک، بنابراین دیگر اصلا دوست ندارم کلمه پروژه عربستان را بشنومم چرا که فدراسیون برخلاف آنچه که می‌گوید عمل می‌کند."

دیدگاه‌ها