کد خبر : 2080016 | 07 آبان 1403 ساعت 05:46 | 4.6K بازدید | 6 دیدگاه

جرارد: امیدوارم صلاح به لیگ عربستان نیاید

استیون جرارد، اسطوره لیورپول، امیدوار است محمد صلاح در این باشگاه بماند.

جرارد: امیدوارم صلاح به لیگ عربستان نیاید

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد امیدوار است محمد صلاح پیشنهادات از لیگ عربستان سعودی را نادیده بگیرد و بعد از پایان قراردادش در لیورپول بماند.

قرارداد صلاح در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز هیچ نشانه‌ای از تمدید حضورش در مرسی ساید وجود ندارد. باشگاه‌های سعودی در چند سال اخیر سعی کرده‌اند او را به‌عنوان یکی از بزرگترین خریدهای خود معرفی کنند.

درحالی‌که او در ژوئن آینده 33 ساله می‌شود، هیچ نشانه‌ای از افت مهاجم مصری وجود ندارد. او در حال حاضر 14 گل در 12 بازی در تمام رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده است.

هیچ یک از هواداران لیورپول نمی‌خواهند که صلاح در پایان فصل این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. حتی استیون جرارد هم خواهان ماندن صلاح در لیورپول است.

2101239

سرمربی تیم الاتفاق عربستان به پادکست ردمن تی‌وی گفت: "امیدوارم هنوز چند سال دیگر صلاح را در لیورپول ببینیم و به عربستان نیاید. به نظرم او به دلیل آمادگی و حرفه‌ای بودنش می‌تواند سال‌های بیشتری را در این سطح بازی کند. بنابراین امیدوارم که او بماند.

اما من همچنین از عملکرد او تعجب نمی‌کنم چون کسانی که به این حرفه علاقه دارند و آن سطح از استعداد را دارند، جای تعجب نیست که می‌توانند در یک سطح ثابت بمانند."

جرارد همچنین از طریق جان آچتربرگ، مربی دروازه‌بان‌های الاتفاق که در تابستان پس از 15 سال، لیورپول را ترک کرد، از وضعیت صلاح اخبار بیشتری در اختیار دارد.

جرارد افزود: "جان می‌گوید که صلاح واقعاً حساس است تا بهترین باشد و می‌خواهد رکوردها را بشکند. صلاح می‌خواهد از او به عنوان بهترین بازیکن باشگاه یاد شود. بنابراین من از اصلا از رفتار صلاح تعجب نمی‌کنم. به نظرم او بازیکنی است که وقتی برای مدت بیشتری در تیم بماند از او قدردانی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها