کد خبر : 2080013 | 06 آبان 1403 ساعت 19:00 | 17.4K بازدید | 21 دیدگاه

قرعه مرگ برای نخودی در گام نخست؛

تکلیف کامران با تیلور و سعداله‌یف مشخص شد

با انجام قرعه‌کشی مسابقات کشتی آزاد اوزان غیرالمپیکی جهان، شرایط جدول برای رویارویی کامران قاسمپور با رقبای سرشناسش مشخص شد.

تکلیف کامران با تیلور و سعداله‌یف مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از فردا مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در 4 وزن غیرالمپیکی در آلبانی آغاز می‌شود، امشب قرعه کشی رقابت‌ها هم در کشتی فرنگی و هم کشتی آزاد انجام شد.

آزادکاران که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به مصاف رقبای خود می‌روند، حریفان خود را برای رسیدن به فینال شناختند. 

در این میان محمد نخودی با سخت ترین قرعه ممکن مواجه شد و باید در همان دور نخست وزن 79 کیلوگرم مقابل جردن باروز بایستد. 

اما کامران قاسمپور در 92 کیلوگرم با خوش شانسی در سمتی از جدول قرار دارد که دیوید تیلور و عبدالرشید سعداله یف، قهرمانان مطرح کشتی جهان و المپیک حضور ندارند و تا فینال با آن‌ها برخورد نخواهد کرد.

نتایج قرعه کشی اوزان کشتی آزاد به شرح زیر است:

* در وزن 61 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، رضا مومنی در دور اول به مصاف وی یو لی از چین می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با مظلوم مظلومیان از ارمنستان کشتی خواهد گرفت.

2101224

* در وزن 70 کیلوگرم که 25 شرکت کننده دارد، سینا خلیلی در دور اول با نیورگان اسکریبین از بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف آکاکی کمرتالیدزه از گرجستان می‌رود.

2101225

* در وزن 79 کیلوگرم که 33 نفر حضور دارند، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می‌رود.

2101226

* در وزن 92 کیلوگرم که 29 شرکت کننده دارد، کامران قاسمپور در دور اول با ساندیپ مان از هند کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان ماریوس مالکو از آلبانی و ایوارس ساموسونوک از لتونی می‌رود. عبدالرشید سعداله‌یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه و دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آن سوی جدول حضور دارند.

2101228

دیدگاه‌ها