کد خبر : 2080010 | 06 آبان 1403 ساعت 18:39 | 11.8K بازدید | 21 دیدگاه

فلیک تسلیم نشد: خبری از استراحت اضافه نیست!

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، تنها دو روز به بازیکنانش پس از ال‌کلاسیکو استراحت داده و درخواست آنها برای افزایش آن را نپذیرفت.

فلیک تسلیم نشد: خبری از استراحت اضافه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز، مربی قبلی بارسلونا، از طرفداران پر و پا قرص دادن پاداش به بازیکنانش در صورت رسیدن به برد یا موفقیت‌های بزرگ بود. آنقدر این رفتار نهادینه شده بود که بازیکنان‌ روی آن نام گذاشته بودند: این پاداش‌ها را "چالش" می‌نامیدند.

در هر مسابقه مهم، مربی یک سری چالش‌ها را قبل از شروع بازی پیشنهاد می‌کرد و در صورت برآورده شدن، به تیم پاداش می‌داد. متداول‌ترین پاداش یک روز مرخصی اضافی بود، اما حتی شام و انواع دیگر هدایا نیز به آن‌ها پیشنهاد می‌شد.

با این حال، از زمان آمدن هانسی فلیک، دیگر خبری از این نوع پاداش‌ها نیست. هیچ پاداش یا چالشی برای اضافه کردن وجود ندارد، تنها هدف این مربی آلمان کسب پیروزی است. در هر صورت، بازیکنان پس از پیروزی در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید، سعی کردند که حداقل یک پاداش داشته باشند.

بازیکنان پس از بازی در داخل رختکن شروع کردند به سر دادن شعار "سه روز مرخصی، سه روز تعطیل!". به گزارش آاس فلیک واکنش شفافی به این درخواست داشت و توضیح داد که بازیکنان فقط دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل هستند و قرار نیست چهارشنبه هم تمرینات تعطیل شود.

2101210

اما این همه ماجرا نبود. امروز یکشنبه در تمرین ریکاوری، بازیکنان دوباره به احتمال کسب پاداش پافشاری کردند اما پاسخ مربی تغییری نداشت: "چهارشنبه همه ما اینجا خواهیم بود."

این بدان معنا نیست که فلیک از کار و عملکرد بازیکنانش راضی نیست. مربی پس از نمایش آنها در برنابئو به یکایک بازیکنانش تبریک گفت. درست مانند خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه که روی پله‌های هواپیما منتظر بود تا به یکایک بازیکنان و اعضای تیم تبریک بگوید.

دیدگاه‌ها