کد خبر : 2080002 | 06 آبان 1403 ساعت 18:16 | 27.9K بازدید | 14 دیدگاه

حاشیه ناگهانی پیرامون ستاره سابق سرخابی

شوخی نیکبخت واحدی را جدی گرفتند!

انتشار دوباره ویدئویی از تصادف ستاره اسبق فوتبال ایران در کنار همسرش بازخورد جالبی طی ساعات اخیر در فضای مجازی داشته است.

شوخی نیکبخت واحدی را جدی گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نیکبخت واحدی تاریخ انقضا ندارد و از روز ستاره شدنش تا به امروز که وارد دنیای جالب مدلینگ شده و سبک خاص زندگی شخصی‌اش همواره موردتوجه و به قولی گفتنی کلیک خور بوده است.

نیکبخت که می‌توانست ستاره‌ای دور از دسترس و تاریخی برای فوتبال ایران باشد، در طول دوران حرفه‌ای‌اش اتفاقات ریز و درشت حاشیه‌ای را دنبال کرد تا این مسیر با سکته‌ای بزرگ مواجه شود و آنطور که انتظار می‌رفت به سقف فوتبال ایران نچسبد.

شاید مرور دوباره حواشی درشت دوران حرفه‌ای و لایف استایل این ستاره یاغی که تجربه بازی و ستاره شدن در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را داشته، زمانش نباشد اما انتشار یک ویدئوی کوتاه از او در کنار همسرش در یک خودرو و در حین هم‌آوایی یک آهنگ عاشقانه که ثانیه‌های پایانی آن با تیره شدن تصویر و تصادف او همراه می‌شود، بار دیگر او را به سر لیست اخبار برد. فرقی هم نمی‌کند و هر صفحه‌ای را چه از سبک زندگی تا ورزشی و... را باز کند، این تصویر به شدت در حال وایرال شدن و البته قضاوت شدن است.

کامنت‌هایی که بعد از این ویدئو زیر پست ستاره اسبق فوتبال ایران و البته دیگر صفحات پرطرفدار منتشر شد اما باعث واکنش علیرضا نیکبخت شده است.

1463770

نیکبخت با قرار دادن کپشنی برای این ویدئو نوشت که این تصاویر قدیمی بوده و مربوط به سالروز تصادفی بوده که البته در کنار حس خوبی که داشته‌اند با یک سهل‌انگاری شکل گرفت و در پایان هم توصیه اخلاقی‌اش که قدر هم را بدانیم و حواس‌تان را موقع رانندگی جمع کنید!

اما کامنت‌های آن حتی زیر پست منتشر شده توسط علیرضا نیکبخت هم جالب است.

یکی از کاربران نوشته: خواننده تو فلش هم با این تصادف تو سکته کرد از ترس تصادف!

یکی دیگر از کاربران نوشته: مدیر آموزشگاه رانندگی هستم، علیرضا نیکبخت واحدی هستند، نمونه کارم!

در میان کامنت‌های عجیب و جنجالی این پست هم یکی دیگر تیر برق را مقصر دانسته و مدعی شده که تقصیر از حواس‌پرتی ستاره اسبق فوتبال ایران نبوده است.

برخی کاربران هم به کارشناسی تصادف و میزان خسارت و هزینه آن پرداخته‌اند و برخی دیگر هم خوشبختانه در این وضعیت با ابراز نگرانی بابت حال نیکبخت واحدی، برای او و همسرش آرزوی سلامتی کرده و خسارت مالی را بهتر از خسارت جانی دانسته‌اند و قربون صدقه شماره 22 اسبق آبی رفته‌اند. 

البته همان‌طور که نیکبخت هم در کپشن این پست خود توصیه‌هایی برای مخاطبان خود داشته، کامنت‌گذارانی هم بودند که توصیه‌هایی ویژه برای علیرضا داشته‌اند و برای او سلامتی هم آرزو کردند.

برخی نمایندگان بیمه و خرید خودرو اسقاطی هم سراغ نیکبخت را گرفته‌اند و به این شکل بازار داغ کامنت و واکنش‌ها برای علیرضا نیکبخت و تصاویر مربوط به سالروز تصادف عجیبش داغ شده است.

دیدگاه‌ها