کد خبر : 2079984 | 06 آبان 1403 ساعت 16:49 | 7.7K بازدید | 7 دیدگاه

پنجمین گل سعید در لیگ مقابل کازان؛

فرار تماشایی و گل لایی: سحرخیزان در اوج!

ستاره ایرانی اورنبورگ با یک فرار عالی موفق به گلزنی مقابل روبین کازان شد.

فرار تماشایی و گل لایی: سحرخیزان در اوج!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که سعید سحرخیزان را مثل همیشه در راس خط حمله به‌عنوان امید اول گلزنی در ترکیب داشت و محمد قربانی را هم پشت سر او می‌دید، از ساعت ۱۳ امروز (به وقت ایران در ورزشگاه گازوویک) به مصاف روبین کازان رفت.

ویدئو: 356993

سعید سحرخیزان که در دیدارهای اخیرشان نمایش درخشانی داشت و موفق شده بود ۴ گل به ثمر رساند، امروز هم در جدال با روبین کازان با یک فرار فوق‌العاده دوباره گلزنی کرد.

پدیده ایرانی اورنبورگ در دقیقه ۲۸ با یک فرار تند و تیز، پاس بلند از زمین خودی را به بهترین شکل کنترل کرد و در حالی که زاویه او بسته بود، با یک شوت تماشایی توپ را از بین پاهای گلر روبین کازان عبور داد تا تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد.

سحرخیزان که بارها پس از این گل با فرارهای سریع خود موقعیت گل‌سازی کرد و خطرناک ظاهر شده بود، با واکنش‌های تماشایی گلر روبین کازان مواجه شد تا اورنبورگ به برتری یک بر صفر در نیمه نخست برسد.

اورنبورگ در نیمه دوم نتوانست از گل سعید سحرخیزان تا پایان مسابقه محافظت کند و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

سعید سحرخیزان با گلزنی مقابل روبین کازان، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۵ رساند تا بهترین گلزن این فصل تیمش هم شناخته شود.

دیدگاه‌ها