کد خبر : 2079975 | 06 آبان 1403 ساعت 16:24 | 9.1K بازدید | 35 دیدگاه

بازیکنی بهترین است که بیاید بجنگد

اکبرپور: بازیکنان استقلال بغل‌ پا زدن هم یادشان رفته!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط دور از انتظار این باشگاه صحبت کرد.

اکبرپور: بازیکنان استقلال بغل‌ پا زدن هم یادشان رفته!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای دومین هفته پیاپی در لیگ برتر با دریافت سه گل از حریفش باخت. نتیجه‌ای که باعث انتقادات زیادی متوجه بازیکنان این تیم شود. در همین خصوص علیرضا اکبرپور به خبرنگار ما گفت:
«استقلال تیمی نیست که به این شکل ببازد. متاسفانه چند بازی پشت سر هم نتایج را از دست دادیم و اوضاع در جدول سخت شد. نمی‌دانم چرا برخی بازیکنان اینقدر بی‌مسئولیت هستند و اصلا نتیجه بازی برایشان مهم نیست.»

او در ادامه با انتقاد از چند بازیکن گفت:
«آقای موسیمانه دیشب گفت پیراهن استقلال برای چند بازیکن گشاد است، درست گفت و این حرف را من چند وقت پیش گفته بودم. بعضی بازیکنان فکر می‌کنند جایگاه و شأن آنها از استقلال بالاتر است در حالی که کاملا اشتباه می‌کنند. در استقلال بازیکنی بهترین است که بیاید بجنگد و تیم را قهرمان کند و پیراهن برایش مهمتر از پول باشد.»

اکبرپور علت نتایج ضعیف استقلال را اینطور عنوان کرد:
«انگیزه تیم حریف در رقم خوردن این نتایج خیلی دخیل است و در عین بی‌انگیزگی بازیکنان استقلال هم به آنها کمک می‌کند. خیبر در این بازی با تغییر مربی آمده بود که شرایط را به سود خود عوض کند و می‌دانست از بازی چه می‌خواهد. از قدیم هم اینطور بوده که بازیکنان تیم‌های شهرستانی جلوی استقلال و پرسپولیس با همه وجود بازی می‌کنند تا دیده شوند. بازیکنان خیبر در این بازی با تمام وجود بازی کردند اما برخی بازیکنان استقلال بغل پا زدن هم یادشان رفته و باید با آنها آموزش‌های اولیه مدارس فوتبال را تمرین کنند.»

او در واکنش به اینکه "مقصر اصلی نتایج استقلال کیست؟" پاسخ داد:
«اگر اتفاقی در تیمی رخ می‌دهد نتیجه آن دست که همه چیز دست به دست هم داده است. در اوضاع بد استقلال تمام مجموعه مقصر هستند. از همان ابتدای فصل دعوای سرمربی و مدیریت اشتباه بود، لجباری مدیریت با کادر فنی هم اشتباه بود و نتیجه این شد که حواشی زیادی وارد تیم شد و به شرایط فعلی رسیدیم.»

پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم با سرمربی جدیدش موفق شود:
«درست است که موسیمانه در اولین روز حضورش با شکست سه بر یک استقلال مواجه شد اما این هنر را باید داشته باشد که اوضاع تیم را تغییر دهد. مدیریت باشگاه هم که با او هماهنگ است پس دست به دست یکدیگر بدهند که از این بحران عبور کنیم و نتایج تیم درست شود. موسیمانه رزومه‌دار است و باید به او کمک کنیم که اوضاع استقلال را بهتر کند.»

دیدگاه‌ها