کد خبر : 2079972 | 06 آبان 1403 ساعت 16:11 | 19.7K بازدید | 16 دیدگاه

استقلالی‌های سابق وسط زمین پرسپولیس را قرق کردند

روز گذشته مسعود ریگی و سعید مهری عملکرد خوبی در میانه زمین پرسپولیس داشتند.

استقلالی‌های سابق وسط زمین پرسپولیس را قرق کردند

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در تابستان گذشته و امسال دو بازیکنی را که سابقه بازی در استقلال را داشتند برای بازی در خط هافبک خود به خدمت گرفته است.

مسعود ریگی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و سعید مهری نیز این فصل راه ریگی را پیش گرفت و به عنوان آخرین خرید تابستانی سرخپوشان معرفی شد.

البته این دو بازیکن مستقیم از استقلال به پرسپولیس منتقل نشدند و این امر کنار بی‌حاشیه بودن‌شان باعث شده جنجال بزرگی بابت انتقال آنها به جمع سرخپوشان به راه نیفتد.

2101124

روز گذشته در بازی شمس آذر قزوین، سعید مهری برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و نمایش تحسین برانگیزی از خودش نشان داد و در دقیقه ۵۷ جای خود را به امید عالیشاه داد.

مسعود ریگی نیز که این فصل در اکثر بازی‌ها در ترکیب ثابت قرار داشت، با نظر گاریدو روی نیمکت نشست و در دقیقه ۷۷ جای سروش رفیعی را در زمین گرفت تا به عنوان یک هافبک تخریب‌چی، خط میانی تیمش را تقویت کند و اجازه ندهد دروازه تیمش باز بشود.

2101125

ریگی فصل پیش با پیراهن پرسپولیس برای اولین بار به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد و مهری میز که با فرهاد مجیدی در استقلال این عنوان را تجربه کرده امیدوار است با پیراهن سرخ نیز به قهرمانی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها