کد خبر : 2079959 | 07 آبان 1403 ساعت 02:34 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

حرفه: نقاش، محل کار: استادیوم! (ویدئو)

در اطراف زمین‌های فوتبال، داستان‌ها و شخصیت‌های جذابی وجود دارند که تجربه هواداران از حضور در استادیوم را متفاوت می‌کنند.

حرفه: نقاش، محل کار: استادیوم! (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال همیشه محدود به اتفاقات داخل زمین نیست و جذابیت‌های خاص خود را در اطراف این ورزش پرطرفدار دارد. گاهی حتی حواشی و رویدادهای جانبی خارج از زمین به اندازه خود بازی‌ها برای هواداران جذاب می‌شود.

دیروز در ورزشگاه شهر قدس، خبرنگار ورزش سه با فردی آشنا شد که با دریافت ۳۰ هزار تومان برای هر نفر صورت‌ها را به رنگ قرمز درمی‌آورد و طرح‌های مختلفی روی آن‌ها می‌کشید. این فرد در حاشیه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر به کار خود مشغول بود و طرفداران با اشتیاق از خدمات او استفاده می‌کردند.

ویدئو: 356998

این در حالی است که امسال به دلیل تغییرات و شرایط نامساعد ورزشگاه‌ها، استقبال گسترده‌ای از بازی‌های لیگ صورت نگرفته و تنها در برخی شهرها همچون تبریز، انزلی، خرم‌ آباد و یزد، تماشاگران حضوری چشمگیر دارند و در بسیاری از دیگر ورزشگاه‌ها این حضور کم‌رنگ‌تر بوده است.

این نقاش درباره حرفه خود می‌گوید: «هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد و استعداد خاصی نمی‌خواهد، اما به هر کسی اجازه نمی‌دهند که اینجا کار کند. خود من ۲۰ سال است که در استادیوم‌ها فعالیت دارم و به شهرهایی مثل اراک، قزوین و تبریز می‌روم؛ هر جا که پرسپولیس یا استقلال بازی داشته باشند، به آنجا می‌رویم.»

او در مورد هزینه کارش می‌گوید: «هر صورت ۳۰ هزار تومان است. کسی که پول دارد، می‌دهد؛ کسی که ندارد هم به او می‌گویم برو برای امواتمان فاتحه بخوان! اگر استقلال و پرسپولیس حمایت کنند، حتی رایگان هم کار می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها