کد خبر : 2079957 | 06 آبان 1403 ساعت 15:21 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

9 انتصاب بعد از دو ماه سکوت؛

شبی که وزیر همه را سورپرایز کرد!

وزیر ورزش تصمیم گرفت در یک شب 9 انتصاب جدید را در وزارت ورزش و جوانان انجام دهد.

شبی که وزیر همه را سورپرایز کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو ماه انتظار اهالی ورزش برای ایجاد تغییرات در بدنه وزارت ورزش توسط احمد دنیامالی، این اتفاق بالاخره استارت خورد. 

احمد دنیامالی تصمیم گرفت در یک شب 9 حکم جدید صادر کند که البته برخی از آن‌ها برای مسئولینی بود که از پست‌های کلیدی کنار رفتند و حالا به عناوین جدید در وزارت ورزش مشغول کار شده‌اند. 

1- فریبا محمدیان که سابقه معاونت ورزش امور بانوان در دولت یازدهم، ریاست فدراسیون اسکیت، نایب رئیسی فدراسیون والیبال و عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد از جمله سوابق مدیریتی و تحصیلی‌اش به‌شمار می‌آید، شب گذشته در حکمی از سوی احمد دنیا مالی، وزیر ورزش و جوانان به عنوان معاون توسعه ورزش بانوان، منصوب شد و این در حالی است که پیش از این مریم کاظمی‌پور عهده‌دار این سمت بود.
2- در حکم دیگری وزیر ورزش و جوانان حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین حسن‌خانی را که طبق اعلام این وزارت‌خانه از اساتید حوزه علمیه و صاحب‌نظر در حوزه فرهنگ و ورزش و علاوه بر تحصیلات دروس خارج فقه و اصول حوزه از دهه ۷۰ در حوزه ورزش و جوانان صاحب نظر بوده است را به‌عنوان معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی که پیش از این سینا کلهر عهده‌دار آن بود، منصوب کرد.
3- دیگر حکم وزیر ورزش و جوانان مربوط به سیدغنی نظری به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها بود؛ این معاونت پس از حدود ۱.۵ سال بلاتکلیفی در شرایطی که بدون معاون اداره می‌شد، تعیین تکلیف شد تا در نهایت توسط نظری که بر اساس اعلام وزارت ورزش دکتری حقوق و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی و کمیسیون اصل نود را در کارنامه دارد، عهده‌دار این مسئولیت باشد.
4- دیگر حکمی که شب گذشته از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شد، قاسم ایمانی‌نژاد به عنوان سرپرست مرکز حراست این وزارت‌خانه بود.
5- انتصاب محمد معانی به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان دیگر حکم صادر شده از سوی وزیر ورزش و جوانان بود.
6- وزیر ورزش و جوانان هم‌چنین محمدرضا عابدی محزون را به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی منصوب کرد. 
7- در دیگر حکم صادر شده از سوی وزیر ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور که پیش از این معاون توسعه ورزش بانوان بود به‌عنوان مشاور وزیر در امور ورزش بانوان منصوب شد. 
8- یکی دیگر از احکام صادر شده از سوی احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان انتصاب محسن مزجی به عنوان سمت بازرس ویژه وزیر ورزش و جوانان بود. 
9- احمد دنیامالی طی حکمی علیرضا رحیمی را به عنوان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

اما دنیامالی هنوز در دو معاونت این وزارتخانه یعنی معاونت ورزش قهرمانی و معاونت توسعه منابع مالی تغییری ایجاد نکرده و اسبقیان و فیروزی از دولت قبلی همچنان در این دو پست مشغول فعالیت هستند. باید دید تغییرات در این دو پست هم به زودی انجام می‌شود یا دنیامالی قصد دارد با همین ترکیب به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها