کد خبر : 2079956 | 06 آبان 1403 ساعت 15:19 | 11.1K بازدید | 21 دیدگاه

بیک‌زاده: چند بازیکن استقلال با قلبشان بازی نمی‌کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال علت ناکامی این تیم را عدم تلاش برخی بازیکنان عنوان کرد.

بیک‌زاده: چند بازیکن استقلال با قلبشان بازی نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، باخت استقلال به خیبر خرم آباد آن هم با دریافت سه گل از این تیم تازه لیگ برتری شده، هواداران آبی را برای ادامه فصل حسابی نگران کرده است. در همین خصوص هاشم بیک‌زاده به خبرنگار ما گفت:

«بازی را که دیدیم همگی از شرایط تیم ناراحت شدیم. اینطور که به نظر می‌رسد در حال حاضر مشکل اصلی نتیجه نگرفتن تیم خود بازیکنان هستند. کاش برخی بازیکنان در قبال پولی که گرفتند و پیراهنی که به تن دارند کمی معرفت بیشتری داشتند. البته درست نیست که بگوییم کم کاری می‌کنند اما واقعیت این است که با تمام توان هم در زمین نمی‌جنگند.»

او در همین باره ادامه داد:
«در این بازی اختلاف استقلال با خیبر یا ذوب آهن در سه گل نبود. این بازیکنان را اگر بدون سرمربی جلوی ذوب آهن و خیبر بگذاریم هم نباید سه گل بخورند. برخی‌ها که ادعا دارند بازیکن بزرگی هستند و باید مبلغ قراردادشان فلان مقدار باشد باید در دو بازی از دو تیم نه چندان قدرتمند 6 گل بخورند؟»

بیک‌زاده ایراد کار استقلال را متوجه برخی بازیکنان این تیم دانست:
«وضعیت تیم در این بازی هیچ ربطی به مدیریت و سرمربی و این مسائل نداشت. هر چه بود در ضعف بازیکنان بود. این راه درستی نیست و باید به خودشان بیایند. نه از طرف هواداران و نه از طرف مدیریت هیچ فشاری روی آنها نیست ولی باز هم در حد انتظار نیستند. متاسفانه با قلبشان بازی نمی‌کنند. خیلی مهم است که بازیکنان مسئولیت‌پذیر باشند. با این شرایطی که همه می‌بینیم تفاوت بازیکنان استقلال در مبلغ قراردادشان است نه در کیفیتشان در زمین.»

وی در واکنش به اینکه موسیمانه گفته بود پیراهن استقلال برای برخی بازیکنان تیم بزرگ است، گفت:
«واقعا درست گفته و پیراهن استقلال برای چند بازیکن خیلی گشاد است. اگر این چند نفر به خودشان نیایند بهتر است که در نیم فصل کنار گذاشته شوند. پیشنهاد می‌کنم بروند گذشته استقلال را مرور کنند تا درک کنند به چه تیمی آمده‌اند. بازیکنان جوان را بیاورند تیم بهتر نتیجه خواهد گرفت. این‌ها که جز باخت کاری نمی‌کنند لااقل جوان‌ها را بیاورند که انگیزه‌شان به استقلال کمک کند.»

پیشکسوت استقلال ادامه داد:
«چطور بازیکنان خیبر می‌توانند نود دقیقه پرس کنند و بدوند ولی یازده بازیکن استقلال که روی کاغذ سطحشان بالاتر از حریف است هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند؟ اصلا این را در نظر بگیریم که استقلال از لحاظ فنی هیچ تاکتیک و برنامه‌ای ندارد، لااقل بازیکن می‌تواند که در زمین بدود چرا همین کار را نمی‌کند؟ وقتی می‌بینیم دو مدافع باتجربه مرتکب دو اشتباه مرگبار می‌شوند یعنی اینکه تمرکز ندارند.»

دیدگاه‌ها