کد خبر : 2079955 | 06 آبان 1403 ساعت 15:15 | 7.2K بازدید | 38 دیدگاه

استقلال بدون چشمی دو برابر قبل گل خورد!

استقلال در غیاب روزبه چشمی در چهار بازی هشت گل دریافت کرده!

استقلال بدون چشمی دو برابر قبل گل خورد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از بازی با السد روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در چهار مسابقه بدون او هشت گل دریافت کرد تا در غیاب چشمی خط دفاعی این تیم حال خوشی نداشته باشد!

روزبه در بازی مقابل هوادار، ذوب آهن، النصر و خیبر خرم آباد غایب بود که در دو مسابقه استقلال 3 گل دریافت کرد و عمق دفاع این تیم به شدت آسیب‌پذیر بود، چشمی در دفاع 3 نفره استقلال مسئولیت سنگینی داشت و رهبری خط دفاعی را برعهده داشت که انتقال این مسئولیت به فلاح، بازیکن جوان آبی‌ها را تحت فشار زیادی گذاشت و نداشتن اعتماد به نفس و تمرکز کافی در بازی با خیبر کاملا به چشم آمد.

استقلال مقابل هوادار در دقیقه پایانی مسابقه دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی باز شد، مقابل ذوب آهن با عمق آسیب‌پذیری که داشت 3 بار توپ از خط دروازه عبور کرد، برابر النصر با توجه به درخشش فوق‌العاده حسینی در نهایت روی ریباند دروازه‌اش باز شد و روز گذشته در برابر خیبر انواع و اقسام گل را دریافت کرد!

2098056

شاید بازگشت چشمی کمی خط دفاعی این تیم را سر و سامان دهد اما در تاکتیک تیمی استقلال هم خبری از ثبات و ساختار دفاعی نیست که با خروج یک بازیکن همه چیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد، استقلالی‌ها پیش از هر اتفاقی باید اصول دفاعی و نقش بازیکنان در فاز دفاعی را تغییر دهد و آنها شرایط روحی روانی بهتری در این زمینه پیدا کنند.

استقلال در دو بازی آینده مقابل خط حمله زهردار تراکتور و الهلال قرار خواهد گرفت و این یک چالش بزرگ برای مدافعان این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها