کد خبر : 2079945 | 06 آبان 1403 ساعت 14:41 | 18.5K بازدید | 36 دیدگاه

حسینی‌نسب: پرسپولیس نباید فرصت‌سوزی کند

استقلال بدون مربی هم نباید اینطور باشد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره نتایج متفاوت استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

استقلال بدون مربی هم نباید اینطور باشد

به گزارش "ورزش سه"، هفته نهم لیگ برتر با شکست سه بر یک استقلال مقابل خیبر خرم آباد و برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین دنبال شد. رقم خوردن یک ناکامی دیگر برای آبی‌ها هواداران این تیم را نگران کرده است و در عین حال قرمزها با صدرنشینی سودای تکرار قهرمانی در سر دارند. در همین خصوص خبرنگار ما با مهدی حسینی‌نسب، کارشناس فوتبال گفت‌وگو کرد. او درباره وضعیت استقلال گفت:

«اگر درمورد استقلال صحبت کنیم باید بگوییم که سردرگمی که در این تیم وجود دارد. چه در اوضاع فنی و مدیریتی باعث شده این تیم نتواند درحد نام خود ظاهر شود. ‌مهمترین نکته این است که این بازیکنان در استقلال اگر مربی هم نداشته باشند نباید اینگونه در زمین بازی کنند.»

وی افزود:
«به لحاظ فنی در تیم استقلال نه در بحث دفاع و نه درحمله هیچ برنامه‌ای دیده نمی‌شود. وقتی تیمی با این حال در زمین حاضر شود قطعا جز شکست چیزی حاصل نخواهد شد.»

حسینی‌نسب تاکید کرد که موسیمانه نیاز به زمان دارد:
«باید ببینیم مربیان خارجی که آمده‌اند تا چه اندازه می‌توانند در خصوص مسائلی که صحبت کردیم موفق عمل کنند تا در آینده بتوانند با شکل بهتری در مسابقات حضور پیدا کنند. قطعا این مربیان که شناخت چندانی از استقلال و فرهنگ بازیکنان ندارند برای موفقیت نیاز به زمان دارند.»

کارشناس فوتبال درباره عملکرد متفاوت پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ نخبگان گفت:
«از آن طرف درباره پرسپولیس باید بگویم که خوب نتیجه نگرفتن در لیگ نخبگان یک طرف ماجرای این تیم است و عکس آن در لیگ برتر که شرایط خوبی دارند روی دیگر سکه قرمزها است. البته پرسپولیس در لیگ نخبگان هم بازی‌های خوبی انجام داده ولی بازنده می‌شود. علت این اتفاق این است که تفاوت زیادی بین بازی‌های لیگ ما و لیگ نخبگان وجود دارد و یکی از آنها حضور بازیکنان باکیفیت بالا در آسیا است.»

او برای موفقیت پرسپولیس نیز ابراز امیدواری کرد:
«انتظار می‌رود که پرسپولیس بتواند حرفه‌ای‌تر مقابل تیم‌های آسیایی حاضر شود و آن موقعیت‌هایی که در مصاف با آنها به دست می‌آورد را بتواند به گل تبدیل کند تا مانند لیگ برتر در نخبگان هم موفق شود.»

دیدگاه‌ها