کد خبر : 2079943 | 06 آبان 1403 ساعت 14:27 | 22.9K بازدید | 24 دیدگاه

20 دقیقه فشار را تحمل کردیم

اینیگو: از بازی رئال شگفت‌زده شدم!

اینیگو مارتینز می‌گوید انتظار نداشت در 20 دقیقه ابتدایی ال‌کلاسیکو تحت تاثیر فشار شدید رئال قرار بگیرند.

اینیگو: از بازی رئال شگفت‌زده شدم!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع اهل باسک بارسلونا دیشب نمایش بسیار خوبی برابر رئال داشت و به کمک دیگر مدافعان و درخشش پنیا توانست بازی را بدون گل خورده و با یک کلین‌شیت به یادماندنی تمام کند. رئالی‌ها تا 12 بار در تله آفساید بارسا گیر کردند.

اینیگو در مورد شروع بازی که رئال بسیار خوب بود، گفت: «راستش 15-20 دقیقه اول برای ما بسیار سخت بود، رئال مادرید فشار آورد و این منطقی بود. اما خب، انتظارش را هم نداشتیم و سبک بازی رئال من را شگفت‌زده کرد. خوشبختانه به تدریج توانستیم در روند بازی قرار بگیریم و بر این فشار غلبه کردیم.»

2101077

مارتینز ادامه داد: «تیم عالی در زمین جواب داد و مشخص شد ما در مسیر بسیار خوبی قرار داریم. امیدوارم به همین خوبی نیز ادامه دهیم. با توپ ما همیشه یک تیم برتر نسبت به رئال بودیم و می‌دانستیم رئال روی ضد حملات و فرار از جناحین برنامه‌ریزی کرده است. ما خوب آفسایدگیری کردیم و در پرس نیز موفق بودیم. بی‌انصافی است از نقش اینیاکی پنیا چیزی نگویم. خودم نیز احساس خیلی خوبی دارم، پیش فصل خوبی داشتم و مربی به من اعتماد دارد.»

اینیگو در مورد تفاوت بارسا با فصل گذشته گفت: «فکر می‌کنم سال گذشته بازی‌هایی وجود داشت که همه چیز آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت. الان ولی می‌دانیم باید به چه سبکی بازی کنیم و ایده‌های تاکتیکی مشخصی داریم. هم در دفاع و هم در حمله از فوتبال لذت می‌بریم. همچنین فصل قبل به‌خاطر مسائل داوری عصبانی بودیم و این اجازه نمی‌داد روی فوتبال تمرکز کنیم.»

2101075

دیدگاه‌ها