کد خبر : 2079939 | 06 آبان 1403 ساعت 14:13 | 43.7K بازدید | 64 دیدگاه

حرکات عجیب فلیک: ملق زدن کنار زمین! (عکس)

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، دیشب نشان داد که در دیدارهای مهم و حساس بیش از حد هیجان‌زده می‌شود.

حرکات عجیب فلیک: ملق زدن کنار زمین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس دو تیم رئال مادرید و بارسلونا شب گذشته به میزبانی رئال و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و این شاگردان هانسی فلیک بودند که موفق شدند با چهار گل در این بازی به پیروزی برسند و یک شب خاطره‌انگیز را برای هواداران این تیم و شبی تلخ را برای رئالی‌ها رقم بزنند.

این اولین تجربه فلیک از رویارویی با رئال مادرید به عنوان سرمربی بارسلونا بود و او توانست بهترین نتیجه ممکن را در این بازی به دست آورد و پس از تاتا مارتینو به اولین مربی بارسا تبدیل شود که در اولین ال‌کلاسیکو موفق شده است سه امتیاز ارزشمند و مهم این بازی را از آن خود کند.

2101066

اما حرکات این مربی آلمانی در کنار زمین مورد توجه بسیاری قرار گرفت. همراهی او با بازیکنان روی موقعیت‌های حساس مانند گلی که روبرت لواندوفسکی با ضربه سر به ثمر رساند برای بسیاری جالب بود اما ملق زدن او در کنار زمین روی توپی که این مهاجم لهستانی در یک موقعیت بسیار خوب از دست داد هم از صحنه‌های عجیب و جالب این دیدار بود.

همراهی و همدلی و رابطه بسیار خوب و صمیمانه فلیک با بازیکنانش یکی از دلایل اصلی موفقیت او در بارسلونا و دگرگونی ایجاد شده در شرایط بازیکنانی مانند لواندوفسکی و رافینیا به نظر می‌رسد و هواداران از حضور این مربی روی نیمکت تیم محبوب‌شان بسیار راضی و خوشحال هستند.

دیدگاه‌ها