کد خبر : 2079937 | 06 آبان 1403 ساعت 14:08 | 28.5K بازدید | 63 دیدگاه

یامال: به رئال هم چهارتا زدیم، دیگه چی!

لامین یامال، ستاره بارسلونا، از پیروزی پر گل تیمش برابر رئال مادرید بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

یامال: به رئال هم چهارتا زدیم، دیگه چی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال مادرید روبروی این تیم قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک بازی درخشان و فوق‌العاده با نتیجه پر گل ۰-۴ برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

یامال در این بازی هم مانند چند بازی گذشته در این فصل و تحت هدایت هانسی فلیک عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد گل سوم تیمش را وارد دروازه رئال مادرید کند تا نقش مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد و نشان دهد که همچنان در اوج آمادگی قرار دارد.

این اولین تجربه این ستاره جوان از باز کردن دروازه رئال مادرید بود و به نظر می‌رسد که از اینکه توانسته است نقشی در پیروزی تیمش ایفا کند بسیار خوشحال است. او در گفت‌وگو با رادیو کوپه درباره این پیروزی اظهار داشت: «شاید بازیکنان رئال مادرید نمی‌دانستند که من پای راست هم دارم. بنابراین باید هر وقت که لازم است از آن استفاده کنم، مثل امشب!»

یامال با اشاره به عملکرد خوب بارسلونا در این فصل اضافه کرد: «ما باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. آنها می‌گفتند که ما فقط تیم‌های عادی و معمولی را شکست می‌دهیم... حالا با نتیجه ۰-۴ رئال مادرید را در خانه‌اش شکست دادیم. ثابت کردیم که توانایی پیروزی برابر هر تیمی را داریم.»

دیدگاه‌ها