کد خبر : 2079934 | 07 آبان 1403 ساعت 02:23 | 5.7K بازدید | 4 دیدگاه

یک یورو هم به باشگاه نمی‌دهیم

آرنولد، صلاح، دیویس: انقلاب ترسناک در فوتبال!

الکساندر آرنولد، محمد صلاح، دیویس، فن دایک، کیمیش و چندین ستاره بزرگ دیگر تنها از دو ماه دیگر بازیکنان آزاد برای مذاکره خواهند بود.

آرنولد، صلاح، دیویس: انقلاب ترسناک در فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، پایان قرارداد و سپس جدایی به یک مد در فوتبال امروز تبدیل شده است، حتی در میان ستاره‌ها. حالا طبیعی است که بسیاری از بازیکنان برجسته برای مدیریت وضعیت خود تلاش کنند و پول انتقال به جیب خودشان برود. 

بازیکن آزاد

تجارت فوتبال تغییر می‌کند و فوتبالیست‌ها هر روز بیشتر تمایل دارند که فشارها را تحمل کنند و به نفع خودشان و ایجنت‌هایشان عمل کنند. اینکه در نهایت کمتر برای باشگاه‌ها سودآور باشند. ما شاهد تغییر صحنه‌ای هستیم که در آن پول به خزانه تیم‌ها نمی‌رسد و به جیب بازیکنان می‌رود، که این موضوع به کاهش حجم تجارت و پولی که بین باشگاه‌های مختلف جابه‌جا می‌شود منجر می‌شود.

کیلیان امباپه توانست با چالشی جدی علیه امپراتوری مانند پی اس جی مواجه شود تا آینده‌اش را خود انتخاب کند و با نامه آزادی در دستش خارج شود. او فشارها و تهدیدها را تحمل کرد، اما در نهایت آنچه را که می‌خواست، به دست آورد: انجام کاری که می‌خواست و در زمانی که می‌خواست.

فهرست بازیکنانی که قراردادشان در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد شامل ستاره‌هایی است که می‌توانند در هر تیمی مرجع باشند.

مرور کنید: ترنت الکساندر آرنولد، سانه، فن دایک، آلفونسو دیویس، گوندوگان، صلاح، کیمیش، دی بروینه... و دیگرانی با قابلیت رهبری یا حداقل مرجع بودن در هر تیم معتبر. در دو ماه آینده، آنها آزاد خواهند بود تا با تیمی که بهترین پیشنهاد را به آنها می‌دهد، قرارداد ببندند. پول از یک باشگاه به جیب بازیکن خواهد رفت، اما این مبلغ از جریان نقل و انتقالات به شیوه‌ای که تاکنون فهمیده شده، خارج خواهد شد. نقل و انتقالاتی که ارزان‌تر خواهند بود، اما هیچ‌کس از عواقب آن در امان نیست. ورود این بازیکنان به باشگاه‌هایشان هزینه‌های زیادی داشته و حالا هیچ چیزی در عوض جدایی آنها نخواهند گرفت. بله، هزینه‌ها جبران شده‌اند، اما فراتر از آن نیست.

2096052

دیویس و الکساندر آرنولد

رئال مادرید در سال‌های اخیر به این بازار مراجعه کرده و بازیکنانی مانند رودیگر، آلابا و کیلیان امباپه را در تابستان گذشته جذب کرده است. اگرچه طبیعی بود که بازیکنان با سطح متوسط قرارداد خود را به پایان برسانند، اما برای بازیکنان برتر و با سال‌های بیشتری در پیش رو این کار بسیار پیچیده‌تر بود. آسنسیو قراردادش را به پایان رساند و بدون اینکه حتی یک یورو بگذارد، رفت، هرچند که درست است که انتقالش از نظر مالی چندان مهم نبود.

اکنون آلفونسو دیویس و الکساندر آرنولد پیشتاز هستند. مارکا قبلاً گزارش داده بود که راه رسیدن ستاره کانادایی به رئال مادرید تنها با پیروی از مسیر امباپه ممکن است. هیچ گزینه دیگری وجود ندارد.. وضعیت بازیکن لیورپول متفاوت است زیرا باشگاه مادریدی برای تقویت این پست به او نیاز دارد. به نظر نمی‌رسد باشگاه انگلیسی تمایلی به فروش او در زمستان داشته باشد. عجیب است که بازیکنانی مانند فن دایک، صلاح و این مدافع در هشت ماه آینده قراردادشان به پایان می‌رسد. سه نماد یک تیم که در حال تغییرات اساسی است و یا باید هزینه‌های زیادی برای تمدید قراردادها انجام دهد یا شاهد رفتن سه بازیکن بزرگ خود بدون دریافت هیچ مبلغی باشد.

2101063

رئال مادرید می‌داند که باید در نقل و انتقالات تعادل برقرار کند و نمی‌تواند در همه معاملات به میلیون‌ یوروها تکیه کند؛ از این رو جست‌وجوی بازیکنانی با قرارداد نزدیک به پایان به یک استراتژی تبدیل شده است. اکنون یا در چند ماه آینده نوبت الکساندر آرنولد و آلفونسو دیویس خواهد بود.

دیدگاه‌ها